فرصت مطالعاتی برای هنرمندان در مرکز هنری Craft Alliance سنت لوئیس

به گزارش سرویس بین الملل گالری آنلاین مرکز هنری Craft Alliance امریکا اعلام کرده است طی یک دوره ی اقامتی پذیرای هنرمندانی خواهد بود که تمایل دارند هنر خود را توسعه دهند .این مجموعه ی اقامتی در مرکز سنت لوئیس واقع شده و فضای پر جنب جوشی همراه با مخاطبین گسترده، موزه داران،کیوریتورها،گالری ها ،استادان دانشگاه ها و بازدیدکنندگان عمومی دارد.طول مدت دوره از 6 الی 12 هفته می باشد و هنرمندان میتواند با 4 ابزار خاک رس،فیبر،فلز و چوب آثار خود را خلق نمایند. آتلیه هنرمندان در کنار کلاسهای آموزشی این مرکز می باشد و هنرمندان با تدریس در این کلاسها میتوانند یکی از اساتید این مرکز باشند.

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین ؛در این دوره هنرمندان میتوانند در کارگاه آثار خود را خلق و سپس به نمایش و فروش بگذارند.جهت ارسال درخواست شرکت در این برنامه هنرمندان می بایست برنامه ی کاری خود را برای استفاده از کارگاه به مدت 20 ساعت در هر هفته ارائه دهند.

هر هنرمند 180 متر مربع فضا همراه با تجهیزات،تلفن و اینترنت در اختیار خواهند داشت و علاقه مندان تا اول مارس 2016 میتوانند درخواست خود را برای شرکت در این دوره همراه با 30 دلار ارسال نمایند.
(اتمام مهلت ارسال درخواست)

جهت دریافت فرم درخواست و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

logo-samandehi