فرصت مطالعاتی برای هنرمندان در هلند

به گزارش گالری آنلاین Hotel Maria Kapel (HMK) در هلند هر ساله آمادگی خود را جهت دریافت پروپوزال هنرمندان برای طول مدت اقامت خود در هلند اعلام میکند. زمان اقامت هنرمندان بین 4 تا 8 هفته متغییر خواهد بود و هنرمندان امکان استفاده رایگان از محل اقامت و برگزاری نمایشگاه، کارگاه، امکانات کار و مشاورین فنی را خواهند داشت ، همچنین بسته به کیفیت پروژه ها ممکن است این برنامه هزینه های سفر و زندگی هنرمندان را نیز پوشش دهد.

پروپوزال های ارسالی می بایست بر محتوا و مفهوم آثار همچنین روند کاری و پیشرفت پروژه و نتیجه ی کار و نمایش اثار در محل نمایشگاه موسسه تمرکز داشته باشد. آثار آماده از قبل به نمایش در نخواهد آمد و کلیه آثار مربوط به کار های هنرمند در طول دوره ی اقامتش خواهد بود. HMK میزبان آثاری که نمایش انها همراه با تئاتر و یا رقص باشد نمی باشد.

توجه داشته باشید به دلیل ابعاد بزرگ و بلند دیوار های محل نمایشگاه ، HMK به دنبال پروژه هایی است که به خوبی بتوانند از فضای عظیم و بزرگ آن استفاده کنند و الویت با پروژه هایی خواهد بود که طرح یک همکاری میان هنرمندان بین المللی و هلندی را ارائه دهد.

پروپوزالهای منتخب در مرحله ی اول داوری می بایست اطلاعات بیشتر در مورد طرح خود را برای انتخاب نهایی ارسال نمایند.

جهت ارسال درخواست پروپوزال،استیتمنت، انگیزه نامه هر یک تا 500 کلمه رزومه هنرمند و بودجه ی مورد نیازش برای سفر و انجام پروژه هایش می بایست ارسال شود

هزینه ی ارسال درخواست شرکت دراین دوره 15 یور می باشد.

مهلت ارسال درخواست 1 ژوئن 2016 (اتمام مهلت ارسال درخواست)

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

logo-samandehi