فرصت مطالعاتی در مرکز هنری Banff

واحد هنرهای اجرایی در مرکز هنری Banff برای توسعه و تولید کارهای جدید در تمامی زمینه های مختلف هنرهای اجرایی وارد عمل شده است.

به گزارش گالری آنلاین ؛ مرکز Banff یک حیطه ای از فضاهای کار و امکانات وابسته به نیاز ها و امکان دسترسی متقاضی را مهیا میکند .هنرمندان قادر به خلق اثر در استودیو ی موسیقی و رقص با تمام تجهیزات حوزه های اجرایی (شامل تئاتر ،تالار کنسرت و یک کلوپ) می باشد به علاوه ی آنها فروشگاههای طراحی و تولید تئاتر هم دارند.( ابزار، لباس ، نور و صدا و ...)

این مرکز از پروژه ی پروپوزال هنرمندان ،کلکسیونرهای هنری و شرکت ها دعوت به عمل میاورد .

هنرمندان در مراحل مختلف فعالیت های هنری ،خواه در مرحله ی چیدمان ،خواه در آمادگی برای توسعه و تولید یا آماده سازی جهت تحویل برای درخواست ، دعوت می شوند.

هزینه : 60 دلار برای افراد یا گروهها .اعضای تکی گروه باید هزینه جداگانه ای برای ثبت پذیرش به مبلغ 35 دلار پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین ؛ جهت ثبت هزینه ی اقامت مورد نظر لطفا به بخش هزینه های اقامتی هنرهای اجرایی مراجعه کرده و بخش بودجه را کامل کنید .فرم بودجه یک بخش جدا شده از برنامه ی اقامتی میباشد لطفا اطمینان حاصل نمایید که به طور کامل فرم را پر کرده اید .ممکن است که شما کمک مالی برای یاری در وجوه مختلف از اقامت مورد نظرتان را درخواست نمایید که باید فرم را کامل کنید .

نحوه ی درخواست در برنامه ی گروهی : رهبر گروه یک فرم جداگانه را کامل میکند و مواد اولیه ی حمایتی را از طرف کل گروه آپلود میکند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید

تهیه و تنظیم ؛ خبرنگار گالری آنلاین آیسان کریملو


logo-samandehi