تسهیلات انتشارات فرهنگستان هنر برای خرید کتاب‌های هنری

مؤسسه متن فرهنگستان هنر، به مناسبت هفتة کتاب و کتاب‌خوانی، تسهیلاتی برای علاقه‌مندان کتاب‌های هنری فراهم کرده است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن)، به‌مناسبت آغاز هفتة کتاب و کتاب‌خوانی، همگام با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تسهیلاتی را برای علاقه‌مندان به کتاب‌های هنری فراهم کرده است.

این تسهیلات شامل 20 درصد تخفیف خرید کتاب تا سقف 200 هزار تومان سهم خانه کتاب و ادبیات ایران است؛ علاوه بر یارانه فوق، تخفیف 20 درصد برای خرید کتاب‌های انتشارات فرهنگستان هنر، بدون محدودیت سقف خرید برای بهره‌مندی از طرح مذکور، در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات فوق، از تاریخ 24 آبان ماه 1399 به مدت یک هفته، با مراجعه به کتاب‌فروشی فرهنگستان هنر، به نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به تقاطع خیابان طالقانی، شماره 1550 و ارائة کد ملی ، از شرایط خرید کتاب با تخفیف ویژه برخوردار شوند.

گفتنی است، عرضه همه کتاب‌های انتشارات، در این مدت برای برخورداری از این تخفیف، از طریق وب‌سایت به نشانیmatn.honar.ac.ir نیز صورت می‌گیرد. (به منظور اعمال تخفیف، خواهشمند است قبل از واریز وجه با شماره‌های 66951655 -66490990 -09363785290 تماس بگیرید.)

هزینه ارسال برای خرید بیش از یک میلیون ریال (100هزار تومان) به تمامی نقاط ایران رایگان خواهد بود.

logo-samandehi