تغییر معاون هنری وزیر ارشاد

محمدمهدی اسماعیلی در حکمی محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت امور هنری» منصوب کرد.

به گزارش گالری آنلاین، ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی نوشت، محمود شالویی در فاصله سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۱ (به مدت چهار سال) مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران را بر عهده داشت. او هم‌زمان با مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران، مدیرکلی هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز عهده‌دار بود.

او در سال ۹۱ به سمت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد و پس از آن در سال ۹۲ تا ۹۵ به عنوان رایزن فرهنگی ایران به بلگراد رفت.

مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران هم در کارنامه معاون هنری جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده می شود.

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود شالویی آمده است:

«با تشکر از جناب آقای سیدمجتبی حسینی به پاس خدمات و زحماتی که در دوره مسئولیت خود به عنوان معاون امور هنری داشته‌اند، جناب‌عالی را که از مدیران خوشنام و باسابقه در آن‌ حوزه می‌باشید تا تعیین معاون جدید امور هنری و با حفظ سمت مشاور وزیر و مدیرکلی حوزه وزراتی به عنوان «سرپرست معاونت امور هنری» منصوب می‌نمایم. انتظار دارم تا زمان انتصاب جدید به نحو شایسته‌ای آن معاونت را سرپرستی نموده و با جامعه هنری و مسئولان مربوطه تعامل لازم را ایفا نمائید. از درگاه خداوند بزرگ ادامه توفیقات‌تان را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.»

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در لوح جداگانه ای از زحمات سید مجتبی حسینی قدردانی کرد.

با درخواست رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، سیدمجتبی حسینی به این مجموعه خواهد رفت.

logo-samandehi