وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

منابع مالی در حوزه فرهنگ نیاز به مدیریت بهتری دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: منابع مالی در حوزه فرهنگ نیاز به مدیریت بهتری دارد و در کمیسیون فرهنگی دولت، طرحی در این زمینه در حال پیگیری است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی در نشست هم‌اندیشی رئیس سازمان بودجه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه از رویکرد برنامه‌محوری سازمان برنامه و بودجه در حوزه فرهنگ حمایت می‌کند و برنامه‌های حوزه فرهنگ در این بخش نهایی شده است.

وی افزود: منابع مالی در حوزه فرهنگ نیاز به مدیریت بهتری دارد و در کمیسیون فرهنگی دولت، طرحی در این زمینه در حال پیگیری است.

توجه به فرهنگ از اولویت‌های دولت است

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هم با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ، گفت: توجه به فرهنگ از اولویت‌های دولت و حاکمیت است، اما باید در حوزه فرهنگی، متولی مشخص داشته باشیم.

مسعود میرکاظمی در نشست هم‌اندیشی لایحه بودجه ۱۴۰۱ با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در حال حاضر در بخش فرهنگ یا حوزه‌های اجتماعی شاهد تکثر سازمان‌ها و دستگاه‌ها هستیم در حالی که این بخش نیاز به متولی مشخص دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: با وجود صرف بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در هشت سال گذشته شاخص‌های کلان کشور وضعیت خوبی ندارد

logo-samandehi