اعلام آخرین مهلت ارسال آثار بخش عکس جشن خانه سینما


محمد علیقلی‌زاده - عکاس و دبیر مسابقه عکس هفدهمین جشن خانه سینما - درباره چگونگی برگزاری این دوره از مسابقه عکاسی جشن خانه سینما گفت: مدتی قبل، فراخوان مسابقه عکس رسانه‌ای شد. براساس این فراخوان تمام عکاسان عضو انجمن عکاسان سینمای ایران که علاقه‌مند به شرکت در بخش عکس هستند می‌توانند آثار خود (از اول فروردین ماه سال ۱۳۹۲ تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۴) را در صورتی که در دروه ‌ای قبلی جشن شرکت نداده‌اند به‌صورت مجموعه عکس تا سقف پنج فیلم و برای هر فیلم هفت عکس (پنج عکس صحنه و دو عکس پشت صحنه) به‌صورت ‌دیجیتال و آثاری که با دوربین‌های آنالوگ ثبت شده باشند، به‌صورت فایل اسکن‌شده در سایز ۲۰ در ۳۰ بدون حاشیه (فول فریم) به دبیرخانه جشن ارسال کنند.

او ادامه داد: فایل هر مجموعه عکس باید با فرمت jpg و اندازه ۵۰ در ۷۵،‌ کیفیت ۳۰۰ dpi روی لوح فشرده با ذکر نام فیلم همراه یک قطعه عکس پرسنلی صاحب اثر (اسم عکاس، شماره تماس و نام فیلم‌ها) همراه باشد. همچنین تمام عکاسان متقاضی باید فرم شرکت در این بخش را برای هر مجموعه به‌صورت جداگانه تکمیل و همراه عکس‌های همان مجموعه در پاکت مجزا به دبیرخانه ارائه دهند.

علیقلی‌زاده اتمام پذیرش آثار را 31 تیرماه اعلام کرد و افزود: همه شرکت‌کنندگان می‌توانند تا پایان تیرماه آثارشان را دبیرخانه هفدهمین جشن خانه سینما (خیابان بهارجنوبی، ‌کوچه سمنان شماره ۲۹ ) تحویل دهند. در روزهای آینده تاریخ و مکان برگزاری جشن و البته داوران این دوره از مسابقه عکس جشن خانه سینما رسانه‌ای خواهد شد.

منبع : ایسنا

logo-samandehi