دی ماه امسال 10 روز را با عکاسان بگذرانید


مسعود زنده روح کرمانی روز دوشنبه با اشاره به اینکه انجمن عکاسان به ساختمان شماره 2 خانه هنرمندان انتقال یافت افزود: انجمن هفته آینده در این ساختمان فعالیت های خود را به طور رسمی آغاز می کند و نشست نقد و بررسی سومین دوره 10 روز با عکاسان برگزار می شود.
بعد از نقد و بررسی و رفع اشکالات دوره گذشته مهر ماه موضوعات و روند برگزاری چهارمین دوره اعلام می شود که نهایتا چهارمین دوره آن در دی ماه برگزار خواهد شد.
از سوم تا پنجم شهریور ماه در کرمان مشغول برگزاری مراسم دومین سالانه عکس هستیم که انجمن از آن حمایت می کند.
نمایشگاه عکسی به مدت یک ماه در موزه هنرهای صنعتی کرمان برگزار می شود. عکس های بخش نمایشگاهی از عکاسان استان کرمان در ژانر مستند اجتماعی و با موضوع شهر من انتخاب شده است.
سه پنل نشست تخصصی در زمینه عکاسی مستند اجتماعی، تاریخی و ایده پردازی برگزار خواهد شد و همچنین از استادان عکاسی در تهران دعوت شده است تا درباره عکاسی معاصر سخنرانی کنند.
در جشن عکاسی که پنجم شهریور ماه برگزار می شود کتابی برای اولین بار در ایران منتشر می شود که مجموعه ای از مقالات در 220 صفحه است و ما تاکنون چنین کتابی در زمینه عکاسی مستند و دیگر موضوعات نداشتیم.
انجمن عکاسان ایران در طول یک ماه گذشته توافق خوبی با صندوق اعتباری هنر برای بیمه هنرمندان عکاس داشته است و اعضای انجمن های عکاسی برای بیمه و بیمه تکمیلی خود معرفی خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد:کمیته رفاهی ویژه عکاسان شکل می گیرد تا عکاسانی که عضو این انجمن هستند بتوانند از تسهیلات آن استفاده کنند.
با تمام جشنواره ها و مسابقاتی که در کشور با موضوع عکاسی برگزار می شوند همکاری خواهیم داشت.

منبع : ایرنا

logo-samandehi