سه‌ فراخوان‌ جشنواره هنرهای تجسمی فجر

هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از سوی مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با هدف معرفی ایده‌ها و آفرینش‌های اصیل و خلاق هنری بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رویکرد هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر متفاوت است و این دوره جشنواره به معرفی آثاری که در قالب بهره‌مندی از یک یا چند رشته از هنرهای تجسمی به ساختار رسیده و ایده‌ای اصیل و مفهومی هنرمندانه را به نمایش بگذارند، می‌پردازد. بنابراین هنرمندان در ارائه ایده‌های خود محدودیت ندارند و می‌توانند از شیوه‌های بیانی و اجرایی متنوع استفاده کنند.

هنرمندان برای شرکت در هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر می‌توانند آثار تصویرسازی، خوشنویسی، سرامیک، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه‌سازی، نقاشی، نگارگری و هنرهای جدید را که به‌صورت مستقل و یا ترکیبی خلق شده باشند با تکنیک و شیوه ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، فراخوان خود را در سه بخش مسابقه، همایش و فیلم مستند منتشر کرده است و این فراخوان‌ها به تفکیک در وبسایت این رویداد به نشانی www.ivafestival.ir قابل دسترسی است. همچنین دسترسی به فراخوان‌های یاد شده از طریق لینک‌های زیر امکان پذیر است.

فراخوان بخش مسابقه

فراخوان بخش فیلم

فراخوان بخش همایش

منبع: هنرآنلاین

logo-samandehi