نمایشگاه آثار الکساندر برودسکی در موزه طراحی معماری برلین؛ طرح هایی بر مرزهای تخیل و واقعیت


از 13 مارس تا 5 ژوئن، موزه طراحی معماری بنیاد چوبان در برلین، نمایشگاهی از آثار معمار و هنرمند نحسین شده ی روسی، الکساندر برودسکی، برگزار می نماید. این نمایشگاه که با سرپرستی داریا پارامونووا، معمار و همکار پاویون روسیه در بی ینال ونیز 2014، اداره می شود و به مجموعه ای از آثار قدیمی و جدید برادسکی می پردازد.


پس از فارغ التحصیلی در موسسه معماری موسکو در سال 1978، برودسکی به یکی از بنیانگذاران جنبش معماری کاغذی شوروی بدل گشت و در دهه 1980 به شهرت رسید. او به همراه ایلیا اتکین، به ترسیم طرح ها و صحنه هایی با جزئیات کامل و دقیق از توهمات انقلابی معماری پرداختند که در این نمایشگاه با عنوان "استانداردهای معماری دوران پسا شوروی" به نمایش درآمده اند.

لندسکیپ ها، افق های بازسازی شده و حاشیه های صنعتی برادسکی با جزئیات دقیق، با روش های حکاکی، ترسیم با مداد و یا چاپ بر روی صفحه نمایش ارائه شده اند. این طراحی ها همراه با مدل ها، ماکت ها و ابژه های معماری که به قطعات اینستالیشن نزدیک شده اند، تکمیل می گردد. این نمایشگاه نشان دهنده طراحی های کلیدی برودسکی در سه دهه زندگی حرفه ای هنری بوده است.

از زمان افتتاح شرکت معماری خود در سال 2000 در مسکو، برودسکی به کار معماری مشغول شد؛ هرچند آثار هنری او همچنان مایه ی تحسین و مباهات بوده اند. آثار او در مجموعه های خصوصی متعددی در سراسر جهان به نمایش درآمده اند و قطعاتی از آن را می توان در موزه معماری آلمان در فرانکفورت، موما در نیویورک ئ موسسه هنرهای معاصر بوستون مشاهده نمود.



Landscape



Vanishing Points

Architect

.

.

.

.

.

.
logo-samandehi