نمایشگاه آنلاین آثار نوجوانان ایرانی همزمان با نمایش در هیروشیما

نمایش آنلاین آثار منتخب جشنواره نقاشی کودکان 14 تا 19 سال تحت عنوان "صلح یعنی... " همزمان با نمایشگاه این آثار درهیروشیما برگزار شد .

پس از اعلام فراخوان برپایی نمایشگاه نقاشی نوجوانان 14 تا 19 سال تحت عنوان " صلح یعنی ... " در هیروشیمای ژاپن با همکاری موزه صلح تهران و رسانه هنرهای تجسمی گالری آنلاین که از دهم خرداد تا بیستم تیر ماه ادامه داشت؛ بیش از 200 اثر از ده ها استان مختلف ایران به دبیرخانه ی آنلاین این جشنواره ارسال شد.

24 اثر منتخب این آثار با همکاری استاد ساقی نظرداد و بخش هنری موزه ی صلح تهران انتخاب شد و از دوازدهم مرداد ماه در هیروشیما به نمایش گذاشته شده است.

دبیرخانه ی جشنواره اعلام کرده است با توجه به کثرت آثار منتخب و محدودیتی که در تعداد آثار ارسالی به هیروشیما بوده است تصمیم بر آن شده تا ما بقی آثار برتر در نمایشگاهی به مناسبت روز جهانی صلح ، سی ام شهریور ماه در موزه صلح تهران به نمایش گذاشته شوند که اسامی هنرمندان منتخب این نمایشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین کلیه آثار منتخب به نمایش در آمده در هیروشیما و ایران به صورت نمایشگاه آنلاین در سایت جشنواره نمایش داده می شوند که هم اکنون 24 اثر منتخب در هیروشیما به صورت انلاین قابل ملاحظه است .

جهت بازدید از این آثار اینجا کلیککنید.


logo-samandehi