یک رویایی کودکانه در گالری احسان

نمایشگاه تصویرسازی انفرادی شقایق جعفری جوزانی تحت عنوان یک رویای کودکانه که شامل تعداد 35 عدد تابلو 40 .40 و تعدادی کارت پستال که در واقع کلاژهای همان تابلوهاستاز 21آبان ماه الی26آبان ماه در گالری احسان برگزار خواهد شد.

ساعات بازدید همه روزه 16.30 الی 20 می باشد .

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است:

روزی كه كودكیم را در دنیای بزرگترها دیدم روز عجیبی بود .آدم ها برای من در دنیای خیال انگیزی زندگی میكردند و من هنوز با شخصیتی خردسال میان تمام آنها كه بزرگ شده بودند ، سردرگم ! دیدن آن ها كه كودكی را گم كردند هنوز هم برایم دردآور است . این بود كه تصمیم گرفتم دنیایی را كه میبینم به تصویر بكشم تاشاید خاطره ای زنده شود از كودكی . كار را هم راحت كردم ،من هم بزرگ شدم .حالا تصویرهایی داشتم كودكانه كه دردهای بزرگترها را بر دوش داشتند ... امید دارم پلی شوند به كودكی ...

شقایق جعفری جوزانی / آبان ماه


شقایق جعفری جوزانی، متولد دی ماه 1368 تهراناست. وی لیسانس گرافیک دانشگاه الزهرا تهران، خبرنگار و عکاس خبری و هنری است. در کارنامه این هنرمند فعالیت در مجلات : خانواده سبز, اطلاعات هفتگی, پنجره خلاقیت, راه زندگی ,آرامش ,زیبایی ,خانه آرمانی ,کدبانو ,آشپزی خانواده سبز و... دیده میشود.

شقایق جعفری جوزانی در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین بیان کرد:

"همیشه علاقه ی زیادی به نوشتن و نقاشی داشتم .اما پراکنده بود و دلی . بلاخره اولین مجموعه را جمع و جور کردم تا شروعی باشد برای کارهای آینده ، تمام نوشته های تابلوهای ,دل نوشته های من است .این تصاویر را سالها بود که میکشیدم . از دوران مدرسه رفتن شروع شد . گوشه تمام کتاب و دفتر هایم پر از نقاشی های کوچک و بزرگ بود . دانشگاه که رفتم به طور جدی تری ادامه دادم ,تکنیک ها را یاد گرفتم و انتخاب کردم . تعداد بسیار زیادی کارت پستال اجرا کردم و قرار شد نمایشگاهی شود برای کارت پستال ها .اما در نهایت پیشنهاد شد تابلوهایی هم به مجموعه اضافه شود . این مجموعه در مدت 3 ماه اجرا شد و چکیده ای بود از کارهای پیش از این ."

وی در ادامه در رابطه با عنوان وسبک و تکنیک آثار این نمایشگاه توضیح داد:

"یک رویای کودکانه" از بین بقیه اسم های پیشنهادی بیشتر به دلم نشست . هم از کودکی یاد شده بود و هم اشاره میکرد که تنها یک رویاست . رویایی که سالها پیش همه فراموش کردیم و بزرگ شدیم . دلم می خواست یادی کنم از کودکی.

این مجموعه تصویر سازی است و با تکنیک چاپ شیشه و اکرولیک اجرا شده است . کارت پستال ها اما کلاژ هستند و از مواد به ظاهر دور ریختنی درست شده اند .رنگ عنصر اصلی این مجموعه است . بدون رنگ کودکی وجود نداشت . فرم های ساده و رنگ های شاد برای من نماد کودکی بود ."

آدرس:نیاوران-اقدسیه-بلوار آجودانیه-خیابان 14شرقی-پلاک22

logo-samandehi