سه نمایشگاه در فرهنگسرای ارسباران گشایش خواهد یافت

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ؛


همزمان با بیست وچهارمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی " و نمایشگاه تجسمی " کتاب دوست " با آثار پوستر محمد اردلانی22 تا 29 آبان در فرهنگ سرای ارسباران گشایش می یابد .

همزمان با بیست وچهارمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی " نمایشگاه تجسمی " کتاب دوست " با آثار پوستر محمد اردلانی22 تا 27 آبان در فرهنگ سرای ارسباران گشایش می یابد .

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، نمایشگاه تجسمی "کتاب دوست " با موضوع کتاب و کتاب خوانی با 15 قاب از پوستر های محمد اردلانی طراح و گرافیست در حاشیه نمایشگاه تخصصی کتاب برای بازدید عموم به نمایش درمی آید.

پوستر های ارایه شده در نمایشگاه " کتاب دوست"با موضوع کتاب در دو بخش سفارشی و گرافیک- آرت ورک به منظور گسترش فرهنگ خرید و مطالعه کتاب طراحی شده است . بهره گیری از تکنیک های مختلف عکاسی، تصویرسازی، تایپوگرافی در طراحی پوسترها نیز از شاخصه های آثار این نمایشگاه است .
محمد اردلانی عضویت در انجمن صنفی طراحان گرافیک، سرپرستی ده‌ها ورک شاپ گرافیک در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری کشور و همچنین کسب مقام برتر نخستین جشنواره تجسمی تهران، ششمین جشنواره بین‌المللی تایپوگرافی اسماء‌الحسنی، نامزدی دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی، دارای اثر در مجموعه‌هایی چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه هنرهای معاصر اصفهان و ... حضور و تقدیر در ده‌ها رویداد در کشورهای ایران، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، مکزیک، هلند، فنلاند را در کارنامه هنری خود دارد .

علاقه مندان برای بازید از نمایشگاه ها می توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع درخیابان دکترشریعتی، بالاتر از پل سیدخندان ،خ جلفا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند .


نمایشگاه عکس" آنسوی برگ ها" با نگاه فرمالیستی به طبیعت

نمایشگاه عکس"آن سوی برگ ها"با نگاه فرمالیستی به طبیعت 21 آبان تا 2آذر در فرهنگ سرای ارسباران گشایش می یابد .

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، این نمایشگاه با تجربه ای متفاوت در ثبت تصاویر طبیعت وفضاییرویاگونه به سرپرستی شهرزاد محبوبیان دانش آموخته رشته ارتباط تصویری با 20فریم 50*70 برای بازدید عموم ازساعت 13 تا 19 در این فرهنگسرا دایراست .

برقراری ارتباطی رویاگونه بینفرم و واقعیت ، پیوستگی بین طبیعت و انسان امروزی، نگاه فرمالیستی به طبیعت، نگاهخلاقانه به همراه تجربه هنر نقاشی از شاخصه های آثار ارایه شده دراین نمایشگاه است.

علاقه مندان برایبازدید از این نمایشگاه می توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتیبالاتر از پل سیدخندان ، خ جلفا مراجعه و یا با شماره های20-22872818تماس بگیرند.



روایتگران کوچک

نمایشگاه نقاشی کودک با عنوان" روایتگران کوچک" به کوشش مهناز صبور از 22 تا 27 آبان در گالری هنر دو برگزار می شود. این نمایشگاه روایتی تازه از دنیای کودکان است.

مهناز صبور تصویرگر و نویسنده کتاب کودک است که سابقه همکاری با یونسکو، کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش را دارد. او که دانش آموخته رشته ارتباط تصویری است از سال 76

به عنوان مربی نقاشی خلاق فعالیت خود را آغاز کرده است. اوتا کنون 15 عنوان کتاب را تصویرگری کرده است و 3 نمایشگاه از آثار نقاشی کودکان را برگزار کرده است.

این نمایشگاه 60 اثر 50*70 از ده هنرمند 3 تا 8 سال برگزار می شود. تکنیک آثار آزاد می باشد و از بچه ها خواسته شده دنیایی را که دوست دارد در آن زندگی کنند را به تصویر بکشند.





logo-samandehi