نمایشگاه عکس/نقاشی سودابه کردی در گالری ابد

نمایشگاه انفرادی عکس/نقاشی سودابه کردی تحت عنوان " CERAMIC BREAST " روز جمعه 12 آذرماه ساعت شانزده تا بیست در گالری ابد گشایش می یابد.

سودابه كردی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گالری آنلاین در رابطه با آثار این مجموعه بیان کرد:

این مجموعه دو سال از ایده تا اجرا را سپری كرده است.خلق فضایی با روح دراماتیك و زبان توانمند بصری،همچون نوشتار یك متن،در مدیوم اجرایی متفاوت،از اصلی ترین بنیانهای فكری خلق این مجموعه بوده است.در این نمایشگاه،١٠ اثر بر روی بوم به نمایش گذاشته شده است؛كه بعضی از آثار بر روی دو بوم تصویر شده است.
آثار به شیوه ی عكس-نقاشی(photo-painting)ارایه شده ،كه پس از عكاسی مدل و سرامیك ها در كنار مدیوم نقاشی به اثر نهایی تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود:
نمایشگاه سو(ذن،زن،ظن)های دراماتیك،با به پرسش كشیدن ژانرها و مدیومها ی اجرایی در حیطه ی هنر معاصر،مصرانه خواهان به چالش كشیدن ذهن مخاطب است.
مدیوم عكاسی با هویت و اصالتش،یعنی گردش نوردرفضای سیاه و سپید،شكلی صامت به اثر بخشیده است؛آنجا كه نقاشی حضور دارد،از بن مایه های آن یعنی رنگدانه و پیگمنت تاثیر پذیرفته است.این مجموعه نیز مانند تمام آثار خلق شده ی دیگر توسط خالق اثر سرشار از بار دراماتیك می باشد كه به اعتقاده خالق این مجموعه، اولین مرحله از خلق و اجرای یك اثر هنریست...

گفتنی است این نمایشگاه تا 26 آذر ماه ادامه دارد و علاقه مندان میتوانند همه روزه به جز چهارشنبه ها از ساعت 16 تا 20 به آدرس گیشا، خیابان علیالی(پیروزی غربی)، خیابان جوادی، شماره 53، گالری ابد مراجعه نمایند.

88275023 – 88261059

www.abadartgallery.com

abadartgallery@gmail.com



logo-samandehi