روایت موج‌سواران از اقیانوس

عکاسی با هدف آگاهی سازی

کتاب عکس "stories for the seas" با چاپ محدود شامل تصاویری خیره کننده از عکاسان سرتاسر جهان است که دغدغه خود نسبت به اقیانوس را در تصاویر ثبت کرده اند.

به گزارش گالری آنلاین، هدف از چاپ این کتاب 270 صفحه ای افزایش آگاهی درباره اقیانوس ها همراه با روایت هایی با تمرکز بر تأثیرات بیش از حد منفی انسان بر محیط های دریایی در سراسر جهان است.

از آنجایی که 100٪ سود حاصل از فروش این کتاب به سازمانهای غیر انتفاعی تعلق خواهد گرفت، این کتاب همچنین از افرادی که برای محافظت از اقیانوس ها تلاش کرده و به مقابله با آلودگی زباله های پلاستیکی می پردازند حمایت می کند.

تصاویر موج سواران، فعالان محیط زیست، هنرمندان، شناگران ورزیده، دریانوردان و بسیاری دیگر از مشارکت کنندگان در چاپ این کتاب هستند. این کتاب خوانندگان را با خود به سفر اقیانوس ها برده تا به تماشای زیبایی ها و زشتی های آن بنشینند، از آب های آبی آرام گرفته تا زباله های پلاستیکی که به سواحل می آیند.

هدف نهایی این کتاب تاکید بر مسائل ضروری پیش روی محیط های دریایی و ترغیب خوانندگان برای پیوستن به این مبارزه است. کتاب "stories for the seas" توسط tom carroll قهرمان موج سواری، پشت نویسی شده است.

سود حاصل از فروش این کتاب به طور مساوی به چهار سازمان surfers against sewage ،plastic change ،sin azul no hay verde و changing tides foundation اهدا خواهد شد. کتاب stories for the seas اولین بار در سوئد در سال 2020 توسط earlabs AB منتشر شد.

logo-samandehi