فراخوان مسابقه طراحی نمایشگاه خودروی جدید هوندا - NSX

به گزارش سرویس معماری گالری آنلاین به نقل از آرل ، شرکت خودروسازی هوندا بعنوان یکی از بزرگترین کمپانی های خودروسازی دنیا، قصد عرضه ی خودروی جدید خود در اروپا را دارد. این خودرو یکی از سوپرکارهای هونداست و HONDA NSX نامگذاری شده است. هوندا طراحی نمایشگاه (Showroom) ویژه این خودرو را به مسابقه گذاشته است.

موضوع: طراحی Showroom خودرو
هزینه ثبت نام: رایگان
پایان زمان ثبت نام: 2016/1/29 - 9 بهمن ماه (اتمام مهلت ارسال آثار)

از آنجایی که هوندا NSX یکی از خودروهای ویژه ی شرکت هوندا تلقی می شود، این شرکت تصمیم به طراحی یک showroom خاص برای این خودرو دارد. این Showroom قرار است در نمایندگی های هوندا در سراسر اروپا برپا شود. فضای این Showroom نباید از 32 متر مربع تجاوز کند. ویژگی هایی که هوندا برای طراحی این نمایشگاه مد نظر دارد:

  • private small luxurious lounge
  • colour chips & trims display
  • create a differentiated spaced within the current Honda dealer showrooms
  • emphasize the exclusivity of the NSX car


هوندا برای این مسابقه جایزه مالی دقیقی مشخص ننموده است و تنها اعلام نموده است که از طرح برنده بصورت مالی تقدیر خواهد نمود و کپی رایت طرح را خواهد خرید و همچنین طراح به نمایندگی اصلی هوندا در اروپا دعوت خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این مسابقه می توانید به وب سایت زیر مراجعه نمایید:

وب سایت شرکت هوندا

logo-samandehi