اقامتگاهی بی نظیر در جنگل Daigoji ژاپن

هتل کپسولی شیشه ای در قلب جنگل سرسبز دایگوجی ژاپن و معجزه معماری مدرن، طراحی آوانگارد و مدرن را با آرامش ذاتی طبیعت تلفیق می کند.


به گزارش گالری آنلاین، این اقامتگاه خارق العاده نه تنها یک هتل بلکه یک پناهگاه بانشاط و رویایی است که در آن مدرنیته (نوگرایی) با رقص زیبایی و آرامش طبیعت بکر به هم پیوند می خورند.

مسافران به محض ورود با محیطی روحانی که در آن سایبان انبوه جنگل با کپسول های براق و شفافی که به نظر می رسد در میان درختان شناور هستند، در هم آمیخته می شوند. این کپسول ها با نمایی بلور مانند، مسافران را با تجربه فراگیر در دنیایی که مرز بین فضای داخلی و بیرونی به طرز لذت بخشی محو شده است، دربر می گیرند. هر صبحگاه، جنگل با خش خش ملایم برگ ها و سمفونی آواز پرندگان مسافران را بیدار می کند و آغاز هر روز را به تجربه ای سحرآمیز بدل می کند.

ایده طراحی هتل در ایجاد محیطی بانشاط و در عین حال آرام ریشه دارد و فضای داخلی کپسول ها که در آن رنگ های زنده و چیدمانی خارق العاده با ظرافت مینیمالیستی ادغام می شوند، گواه بر این ادعاست. این زیبایی منحصر به فرد نه تنها تکمیل کننده طبیعت اطراف بوده، بلکه تجربه کامل اقامت در قلب جنگل را نیز دوچندان می کند. سازه شیشه‌ای هر کپسول به عنوان یک بوم نقاشی زنده، زیبایی پویای جنگل را در طول فصول مختلف، از سبزه‌های سرسبز تابستان تا رنگ‌های باشکوه پاییز، به تصویر می‌کشد.

مسافران می‌توانند از پیاده‌روی در مسیرهای پرپیچ و خم جنگل و از میان شاخ و برگ‌های انبوه درختان لذت ببرند. این هتل که بطور هماهنگ در محیط طبیعی ادغام شده، برای آن دسته از مسافرانی که به دنبال آرامش هستند فضای آرامی را برای مدیتیشن و یوگا فراهم می کند. همچنین تجربه صرف غذا با وعده های غذایی تهیه شده از مواد اولیه محلی که طعم غذاهای سنتی ژاپنی را با تلفیقی از سبک مدرن به ارمغان می آورد، به همان اندازه منحصر به فرد است.

logo-samandehi