فراخوان رقابت بین المللی Aesthetica Art Prize

باز تعریف پارامترهای هنر و معماری معاصر چالش سال جدید در رقابت بین المللی Aesthetica Art Prize است.

به گزارش گالری آنلاین، مجله Aesthetica در انتظار دریافت آثار خلاقانه و مبتکرانه در رقابت بین المللی سالانه Aesthetica Art Prize است. هم اکنون ثبت نام جهت شرکت در این دوره باز است.

رقابت بین المللی Aesthetica Art Prize 2020 ، به میزبانی مجله Aesthetica نمایش برترین ها از سراسر جهان را برگزار کرده و فرصتی در اختیار طراحان نوظهور و سرشناس قرار می دهد تا آثار خود را در معرض دید طیف وسیعی از مخاطبان قرار دهند و از طرفی به مشارکت خود با دنیای بین المللی هنر ادامه دهند.

موضوع و ژانر آثار ارسالی در رقابت Art Prize آزاد بوده با این وجود Aesthetica به آثار ی که بازتابی از دنیای در حال تغییر را نشان دهند، توجه و علاقه خاصی نشان خواهد داد. Aesthetica به دنبال آثاری است که ما را به چالش کشیده، پارامترهای هنر معاصر را مجدداً تعریف کرده و توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

جوایز شامل 5000 پوند به برنده اصلی ، 1000 پوند به برنده هنرمند نوظهور ، برگزاری نمایشگاه گروهی، و چاپ اثر در گلچینی منتخب از 100 اثر حرفه ای است. Aesthetica Art Prize که در سال 2007 ، پنج سال پس از راه اندازی مجله Aesthetica با هدف حمایت از نسل بعدی استعدادها در رسانه های جدید تصویری شروع به کار کرد و از هنرمندان سرشناس و نوظهور استقبال نمود.

رشته های مورد پذیرش:

معماری

هنرهای تجسمی
مد و فشن
فیلم
موسیقی
پرفورمنس
عکاسی


در سال 2013، این جایزه به نمایشگاه و نشریه ای از آثار نامزدهای نیمه نهایی و نهایی، از مارس تا آگوست در York ، انگلستان تغییر کرد.

هزینه شرکت در رقابت Aesthetica Art Prize 2020

هزینه ثبت نام در رقابت بین المللی هنرهای تجسمی Aesthetica Art Prize 2020 از 18 پوند شروع می شود.

ثبت نام از ماه دسامبر تا فوریه 2020 : 18 پوند

ثبت نام از ماه مارس تا می 2020 : 22 پوند

ثبت نام از ماه ژوییه تا آگوست 2020 : 26 پوند

در صورت تاخیر در ثبت نام شرکت کنندگان می توانند با پرداخت 30 پوند در این رقابت شرکت نمایند.

مهلت ثبت نام : 6 سپتامبر 2020(16 شهریور 99)

اعلام نتایج : پاییز 2020

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi