فراخوان دوسالانه بین المللی پوستر چین

یازدهمین دوره دوسالانه بین‌المللی پوستر چین، نوامبر 2023 در هانگژو، چین برگزار می‌شود.


به گزارش گالری آنلاین، دوسالانه بین‌المللی پوستر چین (CIPB) که توسط West Lake در هانگژو چین در سال 2003 آغاز شد، نشان‌دهنده بالاترین سطح رقابت طراحی پوستر در چین است و در بین رقابت‌ها و نمایشگاه‌های پوستر در جامعه جهانی طراحی گرافیک مورد توجه است.

جوایز متعددی به سازندگان بهترین طرح های پوستر اعلام و اعطا خواهد شد. به بهترین طرح جایزه بزرگ تعلق می گیرد.


گروه های رقابتی به شرح زیر است:

پوسترهای فرهنگی

پوسترهای عمومی

پوسترهای تجاری

طرح های پوستری که پس از سال 2021 توسط طراحان، گروه های طراحی، سازمان های طراحی و دانشجویان در سراسر جهان ایجاد شده اند، واجد شرایط ارسال هستند.

به عنوان رسانه ای که فراتر از زبان است، پوستر ممکن است مفاهیم معاصر، استانداردهای زیبایی شناختی و گرایش های ایدئولوژیک را ارائه کند و آنچه را که طراح درباره جامعه، فرهنگ و محیط فکر می کند، ثبت کند. انواع پوسترها گواه پیشرفت و شکل گیری تاریخ بصری دورانی هستند که رخ می دهند.

رویداد CIPB 2023، به میزبانی آکادمی هنر چین (CAA) و انجمن هنرمندان ژجیانگ (ZAA) و توسط دانشکده ارتباطات بصری CAA و کمیته طراحی نمودار ZAA سازماندهی شده است، به دنبال نمایش آنچه است که طراحان پوستر در تنوع و نوآوری و ایجاد ارتباطات و تبادلات فرهنگی در جامعه جهانی به دست آورده اند.

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi