فراخوان رقابت طراحی پوستر Plaktivat

ترویج گفت‌وگو در جوانان موضوع رقابت بین المللی طراحی پوستر است که توسط موسسه TAM-TAM با همکاری انجمن جوانان اسلوونی و تلفن TOM به عنون مسئولیت اجتماعی این شرکت ها، برگزار میشود.


به گزارش گالری آنلاین، فینالیست ها در هر دو بخش مسابقه (دانشجویی و حرفه ای) انتخاب و به آنها لوح تقدیر اعطا خواهد شد. همچنین بهترین پوسترها در سراسر اسلوونی به نمایش گذاشته خواهند شد.

موضوع "پریشانی نوجوانان" اعلام شده است.

در مورد موضوع فراخوان:

چالش‌های پیش روی جوانان در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای جدی و نگران‌کننده شده‌اند و با سکوتی فراگیر همراه شده‌اند، زیرا داده‌ها نشان می‌دهد که 40 درصد از جوانان در مورد مشکلات خود به کسی اعتماد نمی‌کنند. مشکلاتی که مورد توجه قرار نگرفته می تواند منجر به بدتر شدن تدریجی سلامت روان و روابط بین فردی شود. تمرکز اصلی این چالش خلاقانه، ترویج گفت‌وگو است، که ممکن است در واقع دشوارترین و در عین حال اولین قدم بسیار مهم در پرداختن به این چالش باشد.

کمپین سراسری «TOM به سفر می‌رود و کودکان را ملاقات می‌کند» از دانش‌آموزان خواسته تا به آن‌ها بگویند که جرأت ندارند یا نمی‌توانند درباره چه موضوعاتی با والدین یا دیگر بزرگسالان صحبت کنند. در میان بیش از ده هزار حساب کاربری ناشناس، تنها 5 درصد از دانش آموزان گفتند که مشکلی ندارند یا می توانند مشکلات خود را با والدین خود به اشتراک بگذارند و حل کنند. 95 درصد باقی مانده از حساب های دانش آموزان نشان می دهد که آنها نمی توانند در مورد مشکلات خود به والدین خود اعتماد کنند یا جرات ندارند در مورد آنچه آنها را آزار می دهد با آنها صحبت کنند. احساس تنهایی، شرم و ترس از واکنش های منفی شبکه اجتماعی، همسالان و جامعه خود و نیز تردید در مورد کارآمدی متخصصان بهداشت روان مانع از کمک طلبی جوانان می شود.

بزرگ‌شدن دوران حساس و آسیب‌پذیری است که در آن جوانان با انتخاب‌ها، چالش‌ها و تأثیرات زیادی مواجه می‌شوند که اغلب آنها را آسیب‌پذیر، سردرگم، غمگین، عصبانی و حتی گمشده می‌سازد. این بدان معناست که هر کودک و جوانی به فرصتی نیاز دارد تا در مورد ناراحتی خود با آرامش صحبت کند.

در جوایز Plaktivat، هیئت داوران یک پوستر برنده را از بین تمام آثار انتخاب می‌کند که در 500 سایت پوستر TAM-TAM در سراسر اسلوونی چاپ و به نمایش عمومی درخواهد آمد. در بخش های مسابقه جشنواره تبلیغات اسلوونی - SOF و دوسالانه طراحی اسلوونی - برومن شرکت خواهد کرد. برنده جایزه MEGAFON Plaktivat و لوح برنده، فینالیست ها یک لوح نقره دریافت خواهند کرد، و همه نفرات دوم واجد شرایط یک لوح الکترونیکی مشارکت دریافت خواهند کرد که توسط برگزار کننده Plaktivat، موسسه TAM-TAM اعطا می شود.

در جوایز دانش آموزی، هیئت داوران پوستر برنده را از میان تمام آثار دانشجویی انتخاب می کند، که در 20 سایت پوستر TAM-TAM در سراسر اسلوونی چاپ و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد. برنده حق ورود رایگان به جشنواره بعدی SOF - جشنواره تبلیغات اسلوونی را خواهد داشت. برنده قرار گرفتن در معرض رسانه ها تضمین می شود. برنده و فینالیست ها لوح Plaktivat "خون تازه" را دریافت می کنند که توسط برگزار کننده، موسسه TAM-TAM اهدا می شود.

Plaktivat یک مسابقه بین المللی مسئولیت اجتماعی، فعال کننده آگاهی اجتماعی است که مردم را به ایجاد پوسترهای شهری و تشویق تغییرات مثبت اجتماعی دعوت می کند. این مسابقه که در سال 2015 آغاز شد، اکنون سالی یک بار برگزار می شود و برای طراحان و تیم های طراحی از سراسر جهان آزاد است.

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi