فرخوان فرصت مطالعاتی هنرمندان در هلند

فرصت مطالعاتی هنرمندان در هتل ماریا کاپل با یک فضای نمایشگاهی اختصاصی و سینما در مرکز شهر هورن هلند.

به گزارش گالری آنلاین،HMK موسسه ای عام المنفعه با هدف حمایت از هنرمندان سراسر جهان در جهت تولید آثاری نوین و خلاقانه و نیز تبادل هنری میان هنرمندان ملی و بین المللی، موسسات فرهنگی و نیز عموم مردم است.

فضای کار برای هنرمندان در کلیسایی باقی مانده از قرن 16 شکل گرفته که دورتا دور آن نیز حیاطی با مالکیت نیمه خصوصی می باشد. محیطی زیبا و خاص برای هنرمندان تا در اقامت خود آثاری خلاقانه را تصور کرده و خلق کنند.

هدف کلیدی موسسه پیشبرد همزمان زمینه های مختلف هنر است. HMK با ترتیب دادن برنامه های عمومی نمایشگاهی، ارائه ی مقالات و نیز تشکیل ورکشاپ ها و نمایش عمومی آثار هنرمندان خواستار به چالش کشیدن هنرمندان معاصر و نیز دعوت بازدیدکنندگان به صورت حضوری است تا موجبات رونق مرکز شود.

هر ساله این فراخوان عمومی برای هنرمندان برای جمع آوری برترین پروپوزال ها کنار هم اجرا می شود که 4 الی 8 هفته طول می کشد.

در برنامه ی HMK علاوه بر کار در مکان کلیسا، شما قادر به رصد موسسات، پروژه ها و موزه های دیگر نیز خواهید بود .

واجدین شرایط:

بسته به نوع کار با تعیین مدت زمان اجرای پروژه همه ی هنرمندان سراسر جهان واجد شرایط شرکت در پروژه اند .

امکانات اقامت و مسکن برای کار فراهم خواهد بود از جمله امکانات برای سهولت کارها عبارتند از اینترنت وایرلس، لباسشویی، وسایل مقدماتی و نیز استودیوی صدا و تصویر...

HMK به دنبال اسپانسر برای تامین سایر هزینه های هنرمندان از جمله سفر، اجرای پروژه و زندگی در محل نیز می باشد .

مسکن تدارک دیده شده فقط چند قدمی با کلیسا فاصله دارد و دارای اتاق خواب، آشپزخانه، حمام و نیز اتاق نشیمن می باشد .فضای استودیو 18*9 مترمربع و با ارتفاع 8 متر می باشد به علاوه پنج پنجره ی بزرگ مختص کلیسا نیز نورگیری خوب مکان را موجب می شود.

بودجه

استفاده از امکانات و اسکان رایگان است. کار باید در طول اقامت فرد تکمیل و اجرا شود یعنی ارائه ی کار از پیش آماده شده ممنوع است .

مبلغ ورودی :

15 یورو برای ارسال هر پروژه

هزینه های پرداختی قابل عودت نیستند. در صورتی که قبض پرداختی به ایمیل Office@hotelmariakapel.nl ارسال نشود، تقاضا بررسی نمی شود .

گزینش در دو مرحله توسط داوران انجام میشود. اول باید خلاصه ی پروپوزال بررسی شود و در مرحله ی دوم اطلاعات تکمیلی درخواست می شود .

جهت ارسال درخواست، فرم درخواست را پر کنید ، مبلغ درخواستی را پرداخت کنید و

تقاضای خود را در قالب یک پی در اف به ایمیل زیر ارسال کنید:

call@hotelmariakapel.nl

فرصت نهایی تا اول جون 2017 است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi