وقتی درهای موزه فقط به روی پنگوئن‌ها باز می‌شود

همچنان که بسیاری از موزه‌های سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا درهای‌ خود را به روی بازدیدکنندگان بسته‌اند، موزه هنر «نلسون اتکینز» واقع در ایالات متحده که ناچار به تعطیلی شد این هفته میزبان سه پنگوئن بود.

به گزارش گالری آنلاین، ایسنا به نقل از آرت‌نت نوشت، «بابلز» پنج ساله، «مگی» هفت ساله و «برکلی» هشته ساله از «باغ وحش کانزاس» این هفته به موزه هنر «نلسون اتکینز» یکی از مشهورترین موزه‌های ایالات متحده قدم گذاشتند.

و آن طور که مشخص است بازدید پنگوئن‌ها نکاتی را به همراه داشته است. به گفته‌ی مدیر موزه «نلسون اتکینز»، به نظر می‌رسید پنگوئن‌ها به آثار «کاراواجو» نسبت به «کلود مونه» واکنش بهتری نشان داده‌اند.

این پنگوئن‌ها که از گونه‌ی «پنگوئن‌های هومبولت» هستند اغلب در «پرو» و «شیلی» یافت می‌شوند. مدیر این موزه می‌گوید در زمان بازدید پنگوئن‌ها از موزه، افراد حاضر در سالن به زبان اسپانیایی صحبت کرده‌اند تا پنگوئن‌ها احساس کنند در زیستگاه اولیه‌شان حضور دارند.

تصاویر و ویدئوهای بازدید پنگوئن‌ها از این موزه در فضای مجازی پربازدید شده است و در زمان انتشار این گزارش حدود ۷۲۳ هزار نفر از تصاویر مربوط به این بازدید که در صفحه فیسبوک موزه منتشر شده بازدید کرده‌اند.

در ادامه، تصاویری از بازدید این پنگوئن‌ها که توسط صفحات مجازی رسمی موزه «نلسون اتکینز» منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

logo-samandehi