چیدمان صورتی برای رونمایی لوازم آرایشی هورگلس

آندرس رایزینگر، به مناسبت رونمایی از مجموعه جدید رژگونه مایع برند هورگلس چیدمان Take Over خود را به نیویورک آورده است.


به گزارش گالری آنلاین، از 12 تا 14 ژوئیه 2024، نمای نولیتا در خیابان پرینس 14 با پرده‌های صورتی موج‌دار پوشیده می‌شود و لحظه‌ای چشمگیر از رنگ صورتی را به این خیابان می‌آورد. رنگ صورتی که به علامت تجاری رایزینگر تبدیل شده است، از زمانی که او شروع به بازتصور دیجیتالی شهرهای جهان با مداخلات پشمی و لطیف کرد، اهمیت ویژه‌ای یافته است.

پالت مجموعه Unreal Liquid Blush هورگلس شامل هفت سایه مختلف است — از صورتی Vision تا هلوئی Moment — که همه آنچه رنگ صورتی برای رایزینگر اهمیت دارد را در بر می‌گیرد. این شیفتگی به صورتی نه تنها در سری هنری Take Over بلکه در کاوش‌های او در مبلمان‌های پرزدار و صورتی نیز دیده می‌شود. صندلی محبوب او، Hortensia، که ابتدا به‌عنوان یک NFT وجود داشت، بعدها به‌صورت یک قطعه فیزیکی شامل 20,000 گلبرگ صورتی ساخته شد.


logo-samandehi