فراخوان جشنواره پایان نامه های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی


جشنواره پایان نامه های برتر ایران به عنوان یکی از جشنواره های تحت نظارت آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران در سال 1397 متناسب با نیازها و اقتضای زمان، فعالیت خود را آغاز کرد، و در پی آن، با هدف تکمیل رسالت علمی فرهنگی خود به حیات خود ادامه خواهد داد. جشنواره پایان نامه های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با مشارکت طیف وسیعی از اساتید دانشگاه های ایران به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می گردد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره، هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور و گردآوری و انتشار پایان نامه های انجام شده در دانشگاه های ایران و یا توسط دانشجویان ایرانی، در یک مجموعه واحد و به صورت منظم می باشد. این جشنواره امید دارد با فعالیت خود و با دریافت آثار و انتشار آنلاین آنها، دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع جشنواره قرار دهد و در پایگاه استنادی ملی پایان نامه های دانشگاهی ایران نمایه نماید.

مجموعه آثار جشنواره پایان نامه های برتر ایران علاوه بر پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.www.fopb.fseas.ir ، در پایگاه اینترنتی آکادمی علوم و تکنولوژی ایران و پایگاه استنادی ملی ایران و پایگاه استنادی ملی پایان نامه های دانشگاهی ایران نمایه سازی می‌شود. اگر اثر شما برای درج در مجموعه پایان نامه های برتر ایران پذیرفته شود پس از پرداخت هزینه ثبت نام در جشنواره، گواهینامه پایان نامه برتر ایران از طرف جشنواره پایان نامه های برتر ایران و گواهینامه دانشجوی برتر ایران از طرف دبیرخانه جشنواره دانشجویان برتر ایران و گواهینامه پژوهشگر برتر ایران از طرف دبیرخانه جشنواره پژوهشگران برتر ایران برای شما صادر شده و ارسال می شود. با توجه به نمره ای که اثر شما در جشنواره کسب می کند در سه بخش (عالی)، (خیلی خوب) و (خوب) دسته بندی می شوند. برای افرادی که اثرشان حائز درجه (عالی) شود، تندیس ویژه جشنواره تحت عنوان جایزه ویژه پروفسور حسابی به صورت اختصاصی آماده سازی شده و برای افرادی که اثرشان حائز درجه (خیلی خوب) یا (خوب) شود، لوح تقدیر ویژه جشنواره پروفسور حسابی به صورت اختصاصی آماده سازی می شود. سپس نسخه چاپی گواهینامه ها به همراه تندیس یا لوح تقدیر برای افراد برتر و برگزیده به صورت پستی ارسال می گردند.

تمامی پایان نامه هایی که امتیاز لازم برای قرار گرفتن در مجموعه در حال گردآوری پایان نامه های برتر را کسب کنند، می توانند پس از پرداخت هزینه ثبت نام در جشنواره، اثر خود را در این مجموعه نفیس در حال گردآوری منتشر کنند. با توجه به داوری هایی که صورت می گیرد، به ازای هر اثری که امتیازات لازم برای درج در مجموعه در حال گردآوری پایان نامه های برتر ایران را کسب کند، نمره داوری، رتبه در بین آثار دیگر و یکی از درجات (عالی)، (خیلی خوب) یا (خوب) تخصیص پیدا خواهد کرد و از طریق گزارش داوری که به افراد ارائه می شود، به اطلاع ایشان خواهد رسید.

تمامی آثاری که امتیاز لازم برای قرار گرفتن در مجموعه پایان نامه های برتر ایران را کسب می کنند، با توجه به نمره ای که از هیات داوران کسب می کنند، به سه بخش عالی (نمره 19 تا 20)، بخش خیلی خوب (نمره 17 تا 19) و بخش خوب ( نمره 15 تا 17) تقسیم بندی می شوند. رتبه بندی آثار در پایان جشنواره مشخص خواهد شد.

آثاری که از هیات داوران جشنواره نمره 19 تا 20 را کسب نمایند به عنوان درجه عالی مشخص خواهند شد. این آثار با توجه به نمره بالا و رتبه بالایی که در بین دیگر آثار ارسالی کسب کرده اند، به عنوان پایان نامه های برگزیده اصلی جشنواره خواهند بود. به آثار با درجه عالی، علاوه بر گواهینامه های پایان نامه برتر، پژوهشگر برتر و دانشجوی برتر، یک عدد تندیس ویژه جشنواره پروفسور حسابی نیز اعطا خواهد شد.

به آثاری درجه (خیلی خوب) یا (خوب) را کسب نمایند، علاوه بر گواهینامه های پایان نامه برتر، پژوهشگر برتر و دانشجوی برتر، یک عدد لوح تقدیر ویژه جشنواره پروفسور حسابی نیز اعطا خواهد شد.

* لازم به ذکر است که تمامی افرادی که آثارشان امتیاز لازم برای قرار گرفتن در مجموعه پایان نامه های برتر ایران را از هیات داوران جشنواره کسب می نمایند، می توانند هزینه ثبت نام در جشنواره را پرداخت نمایند. سپس با توجه به نمره ای که اثر ایشان از هیات داوران اخذ کرده است، یکی از درجات (عالی)، (خیلی خوب) یا (خوب) به ایشان تخصیص داده خواهد شد و در مجموعه نفیس پایان نامه های برتر ایران قرار گرفته و منتشر خواهد شد.

جشنواره پایان نامه های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی در پایان هر ترم تحصیلی دانشگاهی با مشارکت طیف وسیعی از اساتید دانشگاه های ایران به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می گردد و هدف از آن گردآوری یک مجموعه ارزشمند و نفیس از پایان نامه های برتر ایرانی و رتبه بندی آنها و انتشار این مجموعه در مجامع علمی ایران می باشد.

مجموعه نفیس پایان نامه های برتر ایران در پایگاه استنادی ملی ایران و پایگاه استنادی ملی پایان نامه های دانشگاهی ایران نمایه سازی می شود.

جشنواره پایان نامه های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی توسط آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران برگزار می شود و هیات داوران جشنواره متشکل از طیف وسیعی از اساتید دانشگاه های ایران می باشد که به صورت داوطلبانه با دبیرخانه جشنواره همکاری می نمایند.

آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران اولین استارت آپ آکادمیک ایران می باشد که از سال 1394 شروع به فعالیت کرده است و خدماتی از قبیل انتشار مجلات علمی، برگزاری جشنواره های علمی، برگزاری کنفرانس های علمی، برگزاری آزمون زبان ملی ایران و توسعه پایگاه استنادی علمی ایرانی را ارائه می دهد و در این مسیر تعداد بسیار زیادی از اساتید دانشگاه های ایران و طیف وسیعی از دانشجویان دکتری و تحصیلات تکمیلی ایران با آکادمی همکاری می نمایند.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات آکادمی علوم و تکنولوژی ایران به صورت غیر حضوری می باشد.

♦️بخش های داوری جشنواره:

بخش اصلی:
1- گروه علوم پایه ( 7 گروه )
2- گروه کشاورزی و منابع طبیعی ( 4 گروه )
3- گروه هنر و معماری ( 4 گروه )
4- گروه فنی و مهندسی ( 9 گروه )
5- گروه علوم پزشکی و دامپزشکی ( 5 گروه )
6- گروه علوم انسانی و مدیریت ( 20 گروه )

بخش ویژه:
1- علوم اسلامی و علوم انسانی
2- اقتصاد مقاومتی
3- حمایت از تولید ملی
4- حجاب و عفاف
5- بخش ویژه طلاب حوزه های دینی
6- بخش ویژه پایان نامه های کارشناسی
7- بخش ویژه پروپوزال های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
8- بخش ویژه پروپوزال های صنعتی، شرکت ها و موسسات
9- بخش ویژه اقتصاد
10- بخش ویژه مدافعین حرم
11- بخش ویژه و اختصاصی طرح های دانش آموزی (علمی-پژوهشی-هنری-ورزشی-ادبیاتی- و غیره)
12- بخش ویژه معلمان، فرهنگیان و پژوهشگران مستقل
13- بخش ویژه هنرستان ها

logo-samandehi