فراخوان رزیدنسی هنرمندان در فرانسه

هنرمندان حوزه های هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایش و ادبیات میتوانند برای اقامت در برنامه La Maison Kintsugi درخواست خود را ارسال نمایند.


به گزارش گالری آنلاین، برنامه La Maison Kintsugi توسط هنرمند Garth Bowden راه اندازی شده است تا تصویری از زندگی با هنر را منعکس کند. مکانی که در آن خلاقیت، تفکر و مبادله به یک اندازه ارزش دارد. جایی که تمرین فردی به گفتگوی جمعی بدل می شود.

هدف از این برنامه اقامت این است که به شما فضای تنفسی بدهد تا در فضایی زیبا و حمایتی به طور کامل روی کار، تحقیق، نوشتن خود تمرکز کنید.

هزینه اقامت:

یک هفته : 450 یورو

بیش از دو هفته: 400 یورو

برخی از کمک‌های فنی، ابزار و تجهیزات از جمله چراغ‌های استودیو عکس، پیانوی بزرگ Steinway و صفحه کلید Korg SV1 در دسترس هستند.

برنامه LMK اتاق خواب، استودیوهای اختصاصی، اتاق موسیقی، سالن استراحت و غذاخوری دنج، حیاط سبز و تراس روی پشت بام را به مهمانان ارائه می دهد. واقع در دهکده ای زیبا با کافه و مغازه است و قدمت این روستا به دوران رومیان برمی‌گردد و با تاکستان‌ها، باغ‌های زیتون احاطه شده است - ده دقیقه با یک دریاچه و بازار محلی فاصله دارد.

ساکنان به یک آشپزخانه کاملاً مجهز و به مواد اولیه غذایی دسترسی دارند. وعده های غذایی اغلب با مهمانان به نوبت پخت و پز میشود، اما هیچ اجباری برای انجام این کار وجود ندارد. مرستوران خانوادگی Grand Cafe Occitan به محل اقامت نزدیک و قابل استفاده است.

دوچرخه به رایگان در دسترس است، و یک ماشین برای گردش های محلی برخی مواقع در اختیار هنرمندان قرار میگیرد.

هیچ اجباری برای خروجی خاصی وجود ندارد، اما در پایان هر اقامت این فرصت وجود دارد که کار خود را به نمایش بگذارید، نمایشگاه خود را باز کنید، استودیو خود را باز کنید، شعر خود را بخوانید یا اجرا کنید!

برای درخواست، یک بیوگرافی و شرح مختصری از کار خود، برنامه شما برای گذراندن وقت خود در محل و همچنین تاریخ هایی که می خواهید در آن شرکت کنید به garth@garthbowden.com ارسال کنید.

اقامتگاه در حال حاضر در ماه های آوریل، می، ژوئن و سپتامبر، اکتبر، نوامبر باز است.

خارج از این تاریخ ها، کل خانه برای اجاره در دسترس است، بنابراین اگر علاقه مند به استفاده از خانه برای میزبانی کارگاه ها، به عنوان خانه تعطیلات، به عنوان گروهی از نوازندگان یا هنرمندان هستید – این امکان وجود دارد.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رزیدنسی مراجعه نمایید.

logo-samandehi