فراخوان رقابت Wildlife Artist

بنیاد حیات وحش دیوید شپرد (DSWF)، برگزار کننده این رویداد با دغدغه حفاظت از محیط زیست است.


به گزارش گالری آنلاین، این رویداد بین المللی از هنرمندان سراسر جهان دعوت می کند حیات وحش و طبیعت را به نمایش بگذارند. این مسابقه برای الهام بخشیدن و تشویق هنرمندان آماتور و حرفه ای، صرف نظر از سن یا پیشینه، برای بیان دیدگاه هنری خود از جهان طبیعی طراحی شده است. این رویداد نه تنها تجلیل از استعدادهای هنری است، بلکه به عنوان یک پلت فرم مهم برای افزایش آگاهی در مورد مسائل حفاظت از محیط زیست و حیات وحش عمل می کند.

این رقابت طیف متنوعی از تم ها را برای هنرمندان ارائه می دهد که شامل دسته بندی های مختلف، از جمله دنیای انتزاعی، رفتار حیوانات، زیبایی های زمین، آرتیویسم محیطی و موارد دیگر می شود.

رشته های مورد پذیرش: نقاشی، مجسمه سازی

تکنیک های مورد پذیرش: رنگ روغن، اکریلیک، آبرنگ، مداد، ترکب مواد

همچنین این مسابقه یک رده اختصاصی انحصاری جوانان برای هنرمندان جوان 15 تا 19 ساله دارد.

تأثیر این رقابت فراتر از دنیای هنر است، زیرا بخشی از درآمد حاصل از فروش آثار هنری به تأمین مالی کار حفاظتی حیاتی DSWF اختصاص می‌یابد. با شرکت در این رویداد، هنرمندان نه تنها در معرض دید بین‌المللی قرار می‌گیرند، بلکه به هدفی معنادار کمک می‌کنند و اشتیاق خود به هنر را با تعهد به حفظ حیات وحش و اکوسیستم‌های متنوع سیاره ما ترکیب می‌کنند.

هزینه ثبت نام:

هزینه هر اثر هنری برای دو اثر اول 25 پوند و برای هر اثر بعدی 15 پوند است.

برای رده انحصاری جوانان (سنین 15 تا 19)، هزینه هر ورودی 15 پوند است.

شرکت کنندگان می بایست حداقل 15 سال داشته باشند.

جایزه:

برنده اصلی ده هزار پوند دریافت می کند که شامل یک جایزه نقدی شخصی 5000 پوندی و یک کمک مالی 5000 پوندی از بنیاد حیات وحش دیوید شپرد (DSWF) می شود. نایب قهرمان 2000 پوند شامل 1000 پوند جایزه نقدی شخصی و 1000 پوند کمک مالی دریافت می کند. همچنین جوایز دسته بعدی هر کدام 500 پوند است. جوایز ویژه شامل جایزه آبرنگ الیزابت هاسکینگ و جایزه میشل لی هاوک برای اولین بار است که هر کدام یک جایزه نقدی 500 پوندی ارائه می دهند. برنده بخش انحصاری جوانان نیز یک جایزه نقدی 500 پوندی دریافت می کند.


مهلت: 11 مارس 2024 (21 اسفند 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi