فراخوان رقابت طراحی پارچه Fantastic Fibers

رویداد Fantastic Fibers به دنبال نمایش طیف گسترده‌ای از آثار برجسته معاصر مرتبط با رسانه فیبر است.


به گزارش گالری آنلاین، در یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی مرکز هنری Yeiser، آثار معاصر و نوآورانه ایجاد شده با پارچه به عنوان رسانه یا مفهوم اولیه مورد استقبال قرار می گیرد.

این نمایشگاه برای تمامی هنرمندان 18 سال به بالا که در زمینه هنر پارچه کار می کنند آزاد است. تمام آثار ارسالی باید اورجینال باشند، در سه سال گذشته تکمیل شده باشند و قبلاً در نمایشگاه Fantastic Fibers به نمایش گذاشته نشده باشند. هیچ محدودیتی در اندازه وجود ندارد.

آثار Fantastic Fibers 2024 از 26 مارس 2024 تا 9 مه 2024 در مرکز هنری Yeiser به نمایش گذاشته خواهد شد.

جوایز:

در مجموع بین سه اثر برتر 1200 دلار جایزه تعلق می گیرد.

مقام اول 700 دلار

مقام دوم 300 دلار

مقام سوم 200 دلار

نمایشگاه Fantastic Fibers در سال 1987 به عنوان یک نمایشگاه هنری پوشیدنی آغاز شد، اما در طول سال ها تکامل یافته است تا شامل ترکیبی قانع کننده از آثار سنتی و غیر سنتی ایجاد شده از الیاف طبیعی یا مصنوعی و آثاری است که به موضوع یا رسانه فیبر می پردازد.

هزینه ورودی: 40 دلار

هر هنرمند می‌تواند حداکثر دو اثر مختلف ارسال نماید.


مهلت ثبت نام: 1 فوریه 2024 (12 بهمن 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi