فراخوان رزیدنسی هنرمندان در انگلستان

برنامه رزیدنسی Artnoise یک دوره سه ماهه برای هنرمندانی است که علاقه مند به جستجو در زمینه هنری دیجیتال و علاقه مند به پیشرفت در کسب تجربه و کار حرفه ای خود هستند.

به گزارش گالری آنلاین، این برنامه در لندن برگزار میشود و تمرکز آن بر هنر غرب آفریقا و قطعات تاریخی است که در موزه های لندن نگهداری میشود. این دوره زمان و مکانی را برای خلاقیت های دیجیتالی مانند تصویرگری و نقاشی دیجیتال، ساخت بازی های ویدیویی و ساخت محتوای Youtube و ... فراهم می کند تا ایجاد، تحقیق و، آزمایش جهت های جدید در کار خود را تجربه کنند و همچنین اجرای پروژه های جدید را انجام دهند.

هنرمندان به مدت سه ماه در یک خانه مشترک مستقر خواهند شد و به استودیوی داخلی و فضای استودیوی مشترک دسترسی دارند.

اقامتگاه Artnoise Open 2020 این فرصت را برای هنرمندان دیجیتال فراهم می کند تا خود را در یک فرهنگ جدید غوطه ور کنند و از هنرهای معاصر آفریقا الهام بگیرند و نگاهی اجمالی به انجمن هنرهای آفریقایی لندن داشته باشند. شرکت کنندگان دارای فضای زندگی، استودیو 24 ساعت شبانه روز و حمل نقل محلی هستند. پیش بینی می شود شرکت کنندگان پیش از عزیمت کار خود را در نمایشگاه های محلی یا جشنواره نشان دهند. کارکنان خبره برای ارائه پشتیبانی و مساعدت فنی در دسترس هستند.

هزینه ارسال درخواست شرکت در این رویداد 50 دلار است که پنانپه به عنوان گروه ثبت نام انجام شود برای هر نفر 35 دلار اضافه دریافت میشود.

هزینه اقامت به مدت 3 هفته از 750 دلار شروع می شود که هنگام و ورود به سیستم پرداخت می شود.

یک هفته اقامت 750 دلار است.

دو هفته اقامت 1450 دلار است.

سه هفته اقامت 2200 دلار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi