درمبخش تجربه‌هایش را به اشتراک می‌گذارد

کامبیز درمبخش تجربه‌هایش را از فعالیت در حوزه‌ی هنر، در ورک‌شاپی یک روزه با علاقه‌مندانش به اشتراک می‌گذارد.

این طراح و کاریکاتوریست پیشکسوت در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا در این‌باره اظهار کرد: به دعوت موسسه «بهاران» یک ورک‌شاپ برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده تا من بخشی از تجربه‌های چند ساله‌ام در هنر را در مدت چند ساعت با آن‌ها به اشتراک بگذارم. در این ورک‌شاپ منتخبی از بهترین کارهای 50 سال گذشته‌ی من برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شود.

او افزود: من در این ورک‌شاپ درباره‌ی تکنیک‌ها، ایده‌یابی و مسائل مربوط به کارم که در این سال‌ها با تجربه و سخت‌کوشی به‌دست آمده، با مخاطبانم صحبت می‌کنم. علاقه‌مندان در هر سنی می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

درمبخش همچنین بیان کرد: تا امروز ورک‌شاپ‌هایی که برگزار کرده‌ام با استقبال خوبی مواجه شده است و فکر می‌کنم این ورک‌شاپ کامل‌تر، بهتر و منظم‌تر از دوره‌های قبل باشد.

ورک‌شاپ یک روزه‌ی کامبیز درمبخش روز شنبه، دوم خردادماه، از ساعت 15 تا 19 در موسسه «بهاران» به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از زرتشت، روبه‌روی پمپ بنزین، کوچه نوربخش، شماره 21 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 88895488-88895458- 88946409- 88803668 تماس بگیرند.

logo-samandehi