ساخت مبلمانی دست ساز به شکل اشیا ماقبل تاریخ


طراح انگلیسی،max lamb، در مجموعۀ جدیدش که در آن از اسپری حرارتی آلومینیوم استفاده کرده، اشیائی را با تراشیدن پلی استایرن به وسیلۀ دست ساخته که ظاهری ماقبل تاریخی دارند او سپس این اشیاء را با پوششی فلزمانند پوشانده.

به گزارش گالری آنلاین، این مجموعه برای اولین بار در لندن و به عنوان بخشی از غرفۀ طراحیِ گالریِ salon 94 در نمایشگاه هنری frieze به نمایش در آمد این مجموعه شامل اشیاء متنوعی از جمله صندلی ها، میزها، قفسه ها و گلدان هاست که همۀ آنها را می توان از جنس مس، برنز یا آلومینیوم سفارش داد.

این مجموعۀ جدید که انحصارا در salon 94 به نمایش درآمد با نشان دادن برش های ناصاف و سطوح نابرابر اشیاء، بازتاب این شعار طراح است که «بیایید به جای طراحی کردن فقط بسازیم.»

این طراح در سال 1980 در st. austell در cornwall به دنیا آمد و اکنون در لندن زندگی و کار می کند جایی که او اشیاء دست ساز خاص خود را از طریق ترکیب روش های طراحی سنتی و مواد طبیعی با تکنیک های دیجیتال می سازد.او اولین صندلی سباخته شده با اسپری حرارتی آلومینیم را در یازدهمین فستیوال بین المللی طراحی در villa noailles در hyères فرانسه به نمایش گذاشت. همچنین acne studios که یک برندِ مدِ لوکس است به او سفارش طراحی کارهایی مشابه را برای بهترین فروشگاه هایش در نیویورک و سن فرانسیسکو داد.

logo-samandehi