نمایشگاه گروهی نقاشی "منو" در گالری نگر

نمایشگاه گروهی نقاشی "منو" در گالری نگر از روز جمعه نهم تیر ماه 96 برگزار خواهد شد.

منو شامل آثاری از ، بهار بینش، محمد رضاجرجرزاده، شیوازینلی، زهرا اسد نسب، فاطمه پاكدل، نداچینی فروش، طلیعه بحرینی، زیبا بیده، بهنوش پویان، علی ضابطی و سودابه كردی می باشد.

این نمایشگاه تا 14 تیر ادامه دارد و علاقه مندان میتوانند همه روزه به جز شنبه ها از سالعت 16 الی 20 به گالری نگر به آدرس ضلع جنوبی پارك قیطریه، خ روشنایی كوچه دلارام پلاك ٣٣ مراجعه نمایند.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است:

نمایشگاه گروهی نقاشی منو(Menu)
در دنیای امروز با پیشرفت روز افزون در هر زمینه و گرایش ،با گستره ی دامنه ی روابط انسانی روبرو هستیم.تعابیری فراتر از كلمه هایی ساده به مانند زندگی،عشق و مرگ....

منو لیستی از تعابیر و مفاهیم انسانی غریبی است كه به مدد رنگ و فرم به روئیت درامده است.در این لیست،شاهد بسیاری از دورترین و نزدیك ترین جنبه های درونی انسانی بر سطوح دو بعدی خواهیم بود.منو لیستی را در جلوی چشم بیننده می گزاردكه معانی و مفاهیم فرا واقعی و درونی،هر آنچه كه تنها به واسطه ی انسان بودن قابل وصف می شود،در آن وجود دارد.در این منو،با تعابیری عمیق و غریب روبرو هستیم ،چیزی شبیه به عزای روحانی وحسرت زاید الوصفش ،منو می تواند از سرخوشی های واقعی بگوید.آنچه نجابت اندام درون ،مانع از وصف آن می شود.شعف بازسازی روح گزینه ای غریب در این تصویر سازی های درونی است .لایه های زیرین و عمیق آثار قابل سفارش در این منو طعمی متفاوت از وجوه انسانی است كه چشیدنش بر همگان تو صیه می گردد.

سودابه كردی (تیرماه ٩٦)

سودابه كردی كیوریتور این نمایشگاه گروهی در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین در رابطه با اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد:
هدف از برگزاری این نمایشگاه نوعی روایت از مفاهیم غریب و كاملا درونی انسانی است، كه به مدد رنگ و فرم بصری شده است.
معیار انتخاب هنرمندان نیز افرادی بوده است كه اینچنین مفاهیم درونی برایشان الگوی ساخت و ساز و خلق آثار است.

دوستان فارغ التحصیل كارشناسی ارشدنقاشی كه در یك مجموعه فكری مشترك مشغول به فعالیت هنری هستند.

وی در پایان افزود: در این مجموعه که 18 اثر با ابعاد یك متر مربع در آن حضور دارد ، آثاری از طراحی تا نقاشی ،از فتو پینتیك تا دیجیتال آرت را در بر دارد.

شماره های تماس. :22399587 و 22677459

شماره همراه: 09906577925



logo-samandehi