فراخوان جایزه Aesthetica

جایزه هنر Aesthetica هنر معاصر را در تمام اشکال آن جشن می‌گیرد و فرصت‌هایی را برای نمایشگاه در یک گالری عمومی بزرگ در کنار انتشار آنلاین و جایزه 10000 پوندی ارائه می‌کند.


به گزارش گالری آنلاین، این رقابت برای آثار در هر ژانر و با هر موضوعی آزاد است، با این حال، Aesthetica به ویژه به آثاری که بازتاب جهان همیشه در حال تغییر است، علاقه دارد. Aesthetica به دنبال آثاری است که ما را به چالش بکشد - که پارامترهای هنر معاصر را دوباره تعریف کند و مخاطبان را وادار به تفکر کند.


مجله Aesthetica خلاقیت را در تمام اشکال آن - در رسانه های مختلف از جمله موارد زیر میپذیرد:

نقاشی و طراحی

ویدیو

چیدمان و اجرا

عکاسی و هنر دیجیتال

جوایز شامل ده هزار پوند به برنده جایزه اصلی، هزار پوند به برنده جایزه نوظهور و همچنین یک نمایشگاه گروهی و انتشارات در یک مجموعه برای حداکثر 125 شرکت کننده در فهرست نهایی است.


هزینه ورودی:

ثبت نام به موقع: (1 دسامبر 2023 - 31 اوت 2024): 25 پوند / 10 آذر 1402 الی 10 شهریور 1403

ثبت نام متاخرین: (1 - 30 سپتامبر 2024): 35 پوند / 11 شهریور الی 9 مهر 1403


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi