فروش آثار مانه تا پیکاسو در موسسه ی سوان نیویورک

به گزارش گالری آنلاین، فروش و مزایده ی آثار طراحی و چاپ متعلق به قرون 19 و 20 در موسسه ی سوان نیویورک از 22 سپتامبر آغاز میشود.

این آثار متعلق است به هنرمندانی از قرن 19 همچون مانه ، رینوار، ویسلر، تولوس و ... که آثارشان در کنار چند اثر از هنرمندان قرن بیستم از جمله پیکاسو، ماتیس، میرو، شاگال ، براکو و دالی در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

اثر مانه، لیتوگرافیستی که در سال 1868 می زیسته کاری با تکنیک رنگ روغن است که در حدود 50 تا 80 هزار دلار قیمت گذاری شده است. اثر سالوادر دالی به نام آرزوها در سبک رئالیسم که با مداد و جوهر قرمز می باشد و همچنان نگاه باریک بین هنرمند را به تصویر میکشد از جمله آثار این مزایده می باشد .

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین، سه کار سرامیکی متعلق به سالهای 1950 تا 1960 با عنوان نقاشی چهره ی خندان و حدود 6 کار از پیکاسو نیز به مزایده گزارده میشود که قیمتی در حدود ده تا 50 هزار دلار برای آن تخمین زده شده است. کار دیگر حاضر در مزایده اثری از سال 1969 با قیمتی حدود 25 تا 35 هزار دلار در بردارنده ی الهاماتی از تابلوی جئونیس است . کاری با سبک لیتوگرافی از سال 1950 و نیز کار حکاکی تجلیل شده ای از لس تروسیس فمس متعلق به سال 1922 نیز جزو این آثار هستند .آنچه این مزایده را کامل میکند دو اثر از چاپ کلیشه روی مشمع هستند به نام ل اسپاگول از سال 1962 اثری از ترکیب رنگ به قیمت تقریبی 35 هزار دلار و اثری حکاکی شده از فیولس د ویگنه از همان سال با قیمت تقریبی بین 20 الی 30 هزار دلار.

اثر پیکاسو

کار زغال و جوهر قرمز پائول سیگناک با عنوان اس تی آندول مربوط به سال 1926 به قیمت تقریبی ده الی 15 هزار دلار تخمین زده شده است .

logo-samandehi