فراخوان نمایشگاه بین‌المللی نقاشی و تصویرگری «آئین‌های نوروزی در منطقه اکو»


انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران و موسسه فرهنگی اکو با هدف تبادل تجربه میان هنرمندان معاصر منطقه در نظر دارند نمایشگاه نقاشی و تصویرگری «آیین‌های نوروزی در منطقه اکو» را از زاویه ی دید هنرمندان کشورهایی برگزار نمایند که آئین نوروزی با احترام در آنها برپا می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران، در این فراخوان از همه هنرمندان رشته‌های نقاشی و تصویرگری که به موضوع نوروز و آئینهای مرسوم آن از منظر فرهنگ بومی خویش پرداخته‌اند، دعوت می‌شود تا با خلق آثاری بدیع، در این نمایشگاه حضور به هم رسانند

شرایط شرکت در نمایشگاه:

شرکت برای کلیه هنرمندان آزاد می باشد.

هنرمند مجاز است تصویر حداکثر 5 اثر برگزیده خود را با فرمتJPG و با حجم حداکثر 5 مگ، همراه با شناسنامه اثر (شامل موضوع، تکنیک، ابعاد، سال خلق اثر) و رزومه هنری در فرمت ( WORD)تا تاریخ 10 بهمن 1396 به ایمیل دبیرخانه به آدرسart.festival@avoa.ir ارسال نماید.

شایان ذکر است که هر اثر می‌بایست به صورت جداگانه نامگذاری شده و همراه با شناسنامه خود در یک فایل فشرده قرار گرفته و در نهایت کلیه آثار نیز در قالب یک فایل‌ فشرده نهایی جهت ارسال به ایمیل دبیرخانه نمایشگاه ارائه گردد.

فایل فشرده نهایی می‌بایست به زبان انگلیسی و به شکل زیر نامگذاری و ارسال شودCountry-familyname-firstname نام کشور-نام خانوادگی-نام

آثار ارائه شده می‌بایست در سه سال اخیر خلق شده باشند.

تکنیک آثار آزاد استهنرمند محدودیت در شیوه اجرا ندارد.

ابعاد آثار ارائه‌شده می‌بایست حداکثر 50 ×70 سانتی‌متر ‌باشد.

اعلام نتایج پذیرش آثار 30 بهمن 1396 می‌باشد.

اصل آثار منتخب می‌بایست در تاریخ 7 اسفندماه 1396 به محل برگزاری نمایشگاه تحویل داده شود.

به هر اثر منتخب، یک پوستر نمایشگاه، پنج کارت دعوت و گواهی شرکت در نمایشگاه (به زبان انگلیسی) با امضای رؤسای انجمن و موسسه فرهنگی اکو اهدا می‌شود.

در صورت تهیه کاتالوگ از آثار نمایشگاه، از هر هنرمند به تعداد آثار منتخب، هزینه‌ای جداگانه دریافت می‌گردد.

دبیرخانه جشنواره مجاز است از تصاویر آثار ارسالی با ذکر نام صاحب اثر، در موارد تبلیغاتی، انتشار کتب، فضای مجازی و ... استفاده نماید.

دبیر اجرایی: محمدعلی حجازی

مدیر هنری: عادله رفائی 989033589592+ ساعت تماس: 14 الی 22

مدیر بین‌الملل: پریسا فیروزکوهی 982127673259+ ساعت تماس: یکشنبه الی پنج‌شنبه 8 الی 15

آدرس نمایشگاه : تهران، خیابان موحد دانش (اقدسیه)، کوچه ناز، شماره 10 موسسه فرهنگی اکو

ایمیل دبیرخانه نمایشگاه art.festival@avoa.ir

logo-samandehi