مهلت ارسال آثار به «دامون‌فر» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به ششمین دوسالانه نقاشی «دامون‌فر» ویژه جوانان زیر ۲۵ سال ایران، ۱۰ روز تمدید شد و نقاشان تا ۲۸ آذرماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش گالری آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی این دوسالانه، سیف‌الله پویاراد - مدیر این رویداد - با اعلام این خبر گفت: انبوه درخواست‌ها از جوانان از سراسر ایران سبب شده این مهلت که تا ۱۸ آذر بود، به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید شود.

او ادامه داد: با توجه به آثار رسیده در این مدت، انتظار دوسالانه‌ای کیفی و پرانرژی را از نقاشان جوان داریم.

پویاراد همچنین اظهار کرد: امسال علاوه بر بخش اصلی که نقاشی است و هنرمندان می‌توانند با موضوع و تکنیک آزاد آثارشان را ارسال کنند، بخش جنبی نقاشی و تصویرسازی دیجیتال نیز تعیین شده که آن هم از منظر موضوعی آزاد است.

وی گفت: مسیر ثبت‌ نام آدرس iranartfestival.com است. هر هنرمند سه اثر را که در دو سال اخیر خلق شده باشد، می‌تواند روی سایت آپلود کند. آثار ارسالی پس از دو مرحله داوری به جشنواره راه خواهند یافت. ششمین دوسالانه نقاشی دامون‌فر ۲۰ دی در سینما - گالری پردیس ملت آغاز به کار می‌کند و اول بهمن‌ماه با برپایی آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان، به کار خود پایان می‌دهد.

پویاراد همچنین افزود: مانند همیشه جایزه نخست دامون‌فر، سفر به آلمان و بازدید از کارخانه فابرکاستل و شرکت در آکادمی است. این دوسالانه نقاشی با همکاری کویلو (Quilo)، فابرکاستل آلمان (Faber-castell)، کانسون (canson) و «پ ب ا» (pebeo) فرانسه برگزار می‌شود.

logo-samandehi