فراخوان رقابت طراحی با مفهوم امداد رسانی در بحران های طبیعی


مجله Shelter 48، از طراحان از سراسر جهان برای طراحی آثار نوآورانه برای یک سیستم پشتیبانی و امداد رسانی حیاتی اضطراری که می تواند به سرعت در یک فاجعه طبیعی استفاده شود، دعوت به عمل آورده است.
به گزارش گالری آنلاین، امروزه آب و هوای کره زمین در حال تغییر است و در نتیجه، بلایای طبیعی بیشتری در سراسر جهان اتفاق می افتد. در دهه گذشته تعداد بلایای طبیعی ثبت شده در سراسر جهان به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. این امر در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه تاثیر می گذارد، پس از یک سری وقایع دنباله دار، میلیاردها دلار خسارت و تلفات به هزاران نفر می رسد.
شاید قابل باور نباشد، که بیشتر تلفات پس از زمان حادثه رخ میدهد. نحوه مدیریت بحران و فقدان امکانات و حمایت های کافی در 48 ساعت پس از حادثه، منطقه را برای بازماندگان و قربانیان بسیار بحرانی و نا امن می کند.
برای بسیاری از افراد، کمک های درست طی این دوره زمانی، عامل تعیین کننده ای بین بقا یا مرگ خواهد بود.
در این فراخوان از طرح 11 نفر از طراحان حرفه ای و خلاق در رابطه با مفهوم حمایت حیاتی برای این 48 ساعت بحرانی و پس از آن، استقبال میشود.
شرکت کنندگان می توانند به صورت جداگانه یا در یک تیم با حداکثر چهار نفر عضو شرکت کنند و تا 11 نوامبر 2017، طرح های خود را در قالب دو صفحه افقی A1 دیجیتال همراه با 500 کلمه توضیح ارائه دهند.
به نفرات برگزیده جوایز نقدی تعلق می گیرد.

مهلت ارسال آثار: 11 نوامبر 2017 (20 آبان 1396)
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi