فروش ۲۴۰ اثر در چهارمین فروش ˝تابلوهای کوچک˝/ محمد خلیلی پرفروش‎‌ترین هنرمند

آریا شکوهی اقبال مدیر گالری آریا درباره چهارمین نمایشگاه تابلوهای کوچک که از ۸ اسفند در این گالری آغاز شده است به خبرنگار هنرهای تجسمی هنرآنلاین گفت: تا کنون بیش از ۲۴۰ اثر از آغاز دوره چهارم "تابلوهای کوچک" به فروش رسیده است و از میان ۳۰۰ هنرمند این نمایشگاه به ترتیب آثار محمد خلیلی، علیرضا اکبری جاوید، کامبیز درمبخش، امیرکبیرنژاد، محمد زحمتکش و ژاله اکبری پرفروش‎‌تر از باقی آثار بوده است.

وی با بیان اینکه محمد خلیلی از نقاشان بسیار خوب ایران است اظهار کرد: بسیار خوشحالم که با گذر زمان فروش ما در نقاشی‏های خوب بیشتر شده است. همه ما از آنچه امسال اتفاق افتاده است خوشحالیم و هنرمندان و مخاطبان نیز سطح نمایشگاه را بیشتر از خوب ارزیابی کرده‏اند.

مدیر گالری آریا ادامه داد: طبیعتا فروختن این همه اثر هنری خوب آسان نیست زیرا معمولا فروش آثار هنری که در درجات بالا رده‎بندی می‌‎شوند دشوار است به این معنا که فروختن آثار هنرمندانی مانند محمد خلیلی آسان نیست و این موضوع نشان می‌دهد که سطح سلیقه خریداران ما در این سال‎‌ها بالا‌تر رفته است و این موضوع برای ما بسیار جالب و خوشحال‎کننده بوده است.

در چهارمین نمایشگاه "تابلوهای کوچک" گالری آریا بیش از ۱۳۰۰ اثر از ۲۷۰ هنرمند به نمایش گذاشته شده است. همچنین در نمایشگاه امسال، آثاری از ۳۰ هنرمند مدعو نیز به فروش گذاشته شده است و همه آثار از صد تا پانصد هزار تومان قیمت دارند.

در این نمایشگاه آثاری از محمد ابراهیم جعفری، رضا بانگیز، همایون سلیمی، کامبیز درمبخش، بهزاد شیشه‌گران، رضا هدایت، فرح ابوالقاسم، فرشته ستایش، علی ندایی، کتایون مقدم، مرتضی اسدی، همایون موسوی و... روی دیوار خواهد رفت.

نمایشگاه چهارمین دوره "تابلوهای کوچک" تا ۲۲ اسفند ماه در گالری آریا به نشانی خیابان ولیعصر، بالا‌تر از سه راه دکتر بهشتی، کوی زرین، پلاک ۱۰ برپا خواهد شد.

منبع : هنرآنلاین

logo-samandehi