انتقاد "ایران درودی" از تعلل برای رسیدگی به موضوع موزه‌ نقاشی‌اش در صحن علنی شورای شهر تهران


"ایران درودی" از تعلل اعضای شورای شهر تهران در خصوص تعیین تکلیف خانه موزه‌ نقاشی‌اش انتقاد کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، "ایران درودی" صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران خواستار رسیدگی هر چه سریعتر اعضای شورای شهر به موضوع ساخت موزه نقاشی‌اش شد، به گونه‌ای که محسن هاشمی با اشاره به حضور وی در جلسه شورای شهر گفت: طرح خانه موزه درودی در حال بررسی در کمیسیون‌های تخصصی شورا است و در مسیر قانونی پیش می‌رود.

وی افزود: به زودی طرح خانه موزه ایران درودی در دستور کار شورا قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، درودی که از این اتفاق ناراحت بود با حضور در جمع خبرنگاران گفت: من یک زن 81 ساله تنها هستم و امروز جراحی کلیه داشتم اما به شورای شهر آمدم تا تکلیف خانه موزه‌ام را که به من قول داده بودند مشخص کنم. اما هیچ اتفاقی رخ نداد.

وی با بیان اینکه 62 سال است که نقاشی می‌کنم و تمام موزه‌های دنیا آثار نقاشی‌ام را به نمایش گذاشتند، گفت: چطور ممکن است که به مناسبت روز زن تصویرم را در شهر منتشر کنند و تمام بیلبردهای شهر از آثار نقاشی من پر شود اما اینگونه به من بی توجهی شود.

وی افزود: من خانه‌ام را در پاریس فروخته‌ام و یک پیمانکار بین‌المللی برای طراحی و ساخت موزه‌ام در تهران بر اساس قول اعضای شورای شهر انتخاب کردم اما حالا به من می گویند که رئیس کمیسیون حقوقی که باید تاییدیه نهایی را انجام دهد به شیراز سفر کرده! آیا این درست است که با هنر این کشور این کار را انجام دهند؟ من هنرمندم و متاسفم برای اینکه مرا بازی دادند.

logo-samandehi