آیدین سلسبیلی با نمایشگاه متفاوت دیگری به خانه هنرمندان ایران بازمی‌گردد

به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، این نمایشگاه که سومین نمایشگاه آیدین سلسبیلی است که در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. سلسبیلی که پیش از این، دو نمایشگاه تصویرسازی سه‌بعدی شاهنامه و تصاویر سه‌بعدی از آثار باستانی ایران که در موزه‌های سراسر جهان نگهداری می‌شود را در نگارخانه‌های "پاییز" و "بهار" با نگاه‌های متفاوت و خاص خود ارائه کرده است این بار کشتی حضرت نوح (ع) را دست‌مایه کار قرار داده است.

سرسبیلی درباره برگزاری این نمایشگاه، با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد جزئیاتی از نمایشگاهش تا پیش از افتتاح آن بگوید، اظهار داشت: در روایات آمده است که نوح به دستور پروردگار کشتی‌ای ساخت که پس از فروکش خشم پروردگار، زمین خالی از جانداران نماند. پس، از جفت‌جفت موجودات کره خاکی برگزید. حال پس از گذشت چندین هزار سال، ماموریتی دیگر در راه است. آنچه پیش رو داریم روایتی است از این ماموریت، در قالب یک اثر و یک نمایشگاه.

گفتنی است، سلسبیلی متولد سال ۱۳۶۰ و کار‌شناس گرافیک است و در حال حاضر علاوه بر فعالیت‌های نمایشگاهی به عنوان کاراک‌تر آرتیست در پروژه‌های انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای فعال است.

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایشگاه می‌توانند تا ۹ خرداد، همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

logo-samandehi