معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: هنرمندان در انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت

علی مرادخانی روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: جامعه هنری همیشه در همه رویدادها و صحنه های سرنوشت ساز کشور، از جمله در زمان انقلاب اسلامی و در زمان دفاع مقدس، بالاترین حضور را در صحنه داشته است.

وی افزود: در زمان هایی که اتفاقات مهمی در کشور به وقوع می پیوست، جامعه هنری و هنرمندان در همه شرایط چه در ایام سوگواری ها و چه در زمان شادی ها و پیروزی ها، همیشه حضوری کاملا محسوس و ملموس و در افزایش روحیه وحدت و اقتدار در سطح جامعه و کشور و در میان مردم نقش بسیار اساسی داشتند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تاثیر حضور پر رنگ مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: هر زمان که مردم در انتخابات بزرگ ملی و مهم کشور به صحنه آمدند، یک شرایط متفاوتی را آفریدند و هر زمان هم که حضور مردم در صحنه کم رنگ شده متاسفانه بر مشکلات آنها افزوده شده و در مجموع به خواسته های خود نرسیده اند.

مرادخانی گفت: در مجموع حضور مردم در این انتخابات اینقدر مهم است که می توانند آنچه را که مورد توجه و علاقه همه است را رقم بزند، به همین دلیل یک فرض است که مردم خوب ما هر چقدر بیشتر و بهتر در این انتخابات شرکت کنند، حضور پررنگ آنها بتواند آینده روشنی را برای کشور رقم بزند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

logo-samandehi