تجلیل از استاد عباس عرفانی در هفته گرامیداشت مقام معلم

در چارچوپ نخستین سمپوزیوم اردیبهشت هنرهای تجسمی اردبیل و در هفته معلم و گرامیداشت آن از معلم و هنرمند اردبیلی استادعباس عرفانی درمراسمی تجلیل شد .

عصر سه شنبه 12 اردیبهشت ماه 1396 همزمان با روز معلم، از تلاش های صادقانه و بی دریغ عباس عرفانی در طول بیش از چهل سال تدریس و فعالیت آموزشی و تعلیم و تربیت بسیاری از هنرمندان توانمند و فرهیخته استان؛ تقدیر و تجلیل شد.
این مراسم با حضور: شفیع شفیعی؛ مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری، سید ناصر اسحاقی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امیر رجبی؛ رییس حوزه هنری استان و اساتید و هنرمندان در نگارخانه قوام الدین مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار شد. تجلیل از هنرمندان پیشکسوت معرفی الگوهای برتر به نسل جوان است و اگر ما بتوانیم این الگوها را به نحو احسن به جوانان معرفی کنیم می‌توان گفت راه و مسیر روشن برای آینده آنها ترسیم کرده‌ایم.

استاد عباس عرفانی هنرمندی برجسته در عرصه خوشنویسی کشور است، استادی دلسوز و تلاشگر که تربیت هنرمندانی توانمند حاصل زحمات و تلاش‌های بی‌منت وی است.
اجرای برنامه های هنری، سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در نهایت تجلیل و اهدای هدایا به استاد عرفانی، از دیگر برنامه های این رویداد فرهنگی و هنری بود.

استاد عباس عرفانی یکی از بنیانگذران مدرسه هنر در اردبیل بوده و سالیان متمادی از تلاشگران ترویج و آموزش رشته های هنری می باشد.


logo-samandehi