نمایشگاه گروهی طراحی اعضاء خانه طراحی در گالری اسپاتزیو نور میلان ایتالیا

آثار هنرمندان طراح ایرانی از امروز 26 اردیبهشت ماه با کیوریتوری فرهاد گاوزن و محمود صالح محمدی مدیر گالری نور در ایتالیا گشایش می یابد.

به گزارش گالری آنلاین، مجموعه ای بزرگ از آثار طراحان جوان معاصر ایرانی که اغلب آنها علاوه بر حضور فعال و انفرادی در فضای هنر معاصر کشور، سال هاست ارتباطات فکری و عملی با خانه طراحی دارند در گالری نور میلان ایتالیا به نمایش درمی آید.

طراحی پوستر رضا عابدینی

نمایشگاه " طراحی محض " با کیوریتوری فرهاد گاوزن و محمود صالح محمدی مدیر گالری نور جمع آوری و از یازده طراح هفتاد اثر انتخاب شده است. این نمایشگاه با حمایت موزه گالری دیدی و خانه طراحی برگزار گردیده است.
این نمایش مجموعه ای گسترده از طراحان جوان معاصر ایرانی در خارج از مرزهای ایران است.

به نقل از برگزار کنندگان این برنامه، مجموعه ای که با تلاش و کوشش طراحان کشور خصوصا با نقش تاثیرگذار خانه طراحی به رشد و بالندگی رسیده و شاهد تاثیر این هنر بر نسل جوان در فضای ایران هستیم. حضور قاطع طراحی درمراکز فرهنگی هنری خصوصا گالری ها، موزه ها و مجموعه های خصوصی حاکی از پذیرفته شدن این مدیا به عنوان رسانه ای مستقل می باشد. همیشه این امید میرفت که روزی شاهد درخشش این تلاش ها و بازتاب آن در فضای بین المللی باشیم این مهم چند سالیست که توسط گالری هایی مثل زیرزمین دستان و هنرمندانی مثل فرهاد گاوزن که طراحی هایش در گالری ساعتچی لندن و ددسن پاریس و آرت دبی به نمایش در آمده اتفاق افتاده است.
نمایشگاه گروهی طراحی اعضاء "خانه طراحی" 15 می (26 اردیبهشت ماه) در گالری "اسپاتزیو نور" در میلان ایتالیا افتتاح می‌شود و آثاری از شیوا شهلا، حسین طادی، امین تیمار، امیر محمدزاده، مهدیه ابوالحسن، زهرا نیکو رای، راحله قوی‌پنجه، مهسا مرسی، الهام افشار، هستی جدی به نمایش در می‌آید که همگی از طراحان جوانی هستند که در فضای حرفه‌ای کار می‌کنند و آثارشان در گالری‌های مختلف به نمایش در آمده است، حضور در گالری نور که کمتر به هنر اگزوتیک و معرفی سطح پایین از هنر میپردازد و دغدغه هایش معرفی آرت در سطح جهانی می باشد.
این نمایشگاه به مدت یک هفته تا بیست و سه ماه می (دوم خرداد) در محل این گالری برقرار است.
آدرس:viale bilgany no 42 milano 20136 italia


logo-samandehi