فراخوان مسابقات ۲۰۱۹ Type باشگاه Type Directors Club


به مناسبت بزرگداشت بهترین تایپوگرافی در جهان Type Directors Club فراخوان خود را برای شصت و پنجمین مسابقه طراحی سالانه ارتباطات و بیست و دومین مسابقه طراحی حروف (فونت) اعلام کرده است.
به گزارش گالری آنلاین، شما می‌توانید نسخه اصلی کار حرفه‌ای خود که در سال 2018 طراحی شده یا تکلیف دانشجویی منتشر نشده طراحی شده در سال 2018 را وارد مسابقه کنید. همچنین دانشجویان می‌توانند کار شخصی یا فروخته شده خود را (کارهایی که برای تکلیف کلاس ساخته نشده‌اند) وارد دسته‌بندی حرفه‌ای کنند.
هر گونه طراحی فونت جدید تولید شده یا منتشر شده بین 1 ژانویه و 31 دسامبر 2018 واجد شرایط هستند. طراحی‌های فونت می‌توانند توسط هر یک از افرادی که در طراحی، تولید و یا بازاریابی آنها نقش داشته‌اند ارائه شوند. نسخه‌های تمدید و یا تجدیدنظر شده فونت‌های قدیمی‌تر که قبلا منتشر شده‌اند واجد شرایط نیستند، از جمله فونت‌های ارتقا یافته با مجموعه علائم جدید توسعه یافته در خط اصلی.
باشگاه Type Directors هر سال رؤسای جدیدی برای نظارت بر هر یک از این مسابقات منصوب می‌کند.

ریاست مسابقه طراحی ارتباطات امسال به عهده Bobby C. Martin Jr است و داوران طراحی ارتباطات عبارتند از Karin Fong، Leo Jung، Eddie Opara، Paulina Reyes، Ian Spalter، Annik Troxler و Zipeng Zhu.
ریاست مسابقات طراحی فونت در سال جاری را Nina Stössinger به عهده دارد و داوران مسابقه عبارتند از Nicole Dotin، Tobias Frere-Jones، Erin McLaughlin و Kristyan Sarkis .

مهلت:

تخفیف ویژه برای ورودی‌های زودهنگام تا 19 اکتبر 2018 ( 27 مهر 97)

ورودی‌های عادی تا روز 7 دسامبر 2018 ( 16 آذر 97)

ورودی‌های با تاخیر (با هزینه بالاتر) تا تاریخ 11 ژانویه 2019 (21 دی 97)

هیئت داوران بین‌المللی متشکل از طراحان فونت، طراحان گرافیک، مدیران هنری و تصویرگران، طرح‌های برندگان را انتخاب خواهند کرد که در یک نمایشگاه سفری در بیش از 40 شهر در سراسر جهان نمایش داده می‌شوند و در مجله سالانه Type Directors Club منتشر خواهند شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi