تجربه لرزش کیهانی در گالری پورتلند

هنرمند Dan Lam، که به‌خاطر مجسمه‌های در حال چکیدن و تراوش‌کننده‌اش با رنگ‌های زنده شناخته می‌شود، بار دیگر با چهارمین نمایشگاه انفرادی بینندگان را مجذوب خود می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین، هنرمند با این مجموعه مرزهای بیان هنری خود را جابجا کرده است، اشکال و بافت های جدید را بررسی می کند و زبان بصری جسورانه ای را معرفی می کند که کار او را به درجه های جدیدی ارتقا می‌دهد.

• کاوش در فرم و بافت

"ارزش کیهانی" تنوع آثار مجسمه‌سازی Dan Lam را با میخ‌ها و تکان‌ها، لبه‌ها و نمایه‌های منحنی آن‌ها به نمایش می‌گذارد. هر مجسمه در این نمایشگاه ویژگی تراوش کننده ای دارد و بینندگان را به دنیایی از رنگ های زنده، فرم های ارگانیک و بافت های متنوع و قطره چکان می کشاند. او با کاوش در اشکال جدید و آزمایش با اشکال مختلف، مجموعه وسیعی از آثار را خلق کرده است.

این هنرمند می‌گوید: از طریق این نمایشگاه، واژگان تصویری کامل خود را بررسی می‌کنم و در عین حال آن را تقویت می‌کنم. من بافت‌های جدید را به اشکال آشنا معرفی می‌کنم و بافت‌های تثبیت‌شده روی اشکال تازه را بررسی می‌کنم. این نمایشگاه به من این فرصت را می دهد تا زبان هنری خود را به طور کامل بیان کنم، کاری که قبلاً نتوانسته ام انجام دهم. هدف من این است که به طور مداوم محدودیت های خلاقیت خود را کنار بزنم و احتمالات بی پایان را کشف کنم.

هنرمند در این آثار یک زبان بصری تازه را معرفی می کند که جسور، پویا و پر انرژی است. به نظر می رسد که مجسمه‌های او با جزئیات پیچیده و رنگ های پر جنب و جوش که باعث ایجاد حس حرکت و سیالیت می شود، جاذبه را به چالش می کشند. او با ترکیب عناصر طبیعت و زیبایی شناسی ماورایی، بینندگان را به قلمروی جدید و جذاب می برد.

logo-samandehi