فراخوان طراحی نام محصولاتی در زمینه ارتباطات و تبلیغات



حمل و نقل بیرونی، مترو، فرودگاه، مبلمان خیابانی و بیلبوردها، رسانه هایی برای خارج از خانه هستند و ارتباطات خارج از خانه دیجیتالی، در محیط های شهری قرار داده می شوند تا شهرها را به محیط هایی مورد استقبال و لذت بخش و راحت، تبدیل کنند؛ کمپانی IGPDecaux SpA فعال و پیشرو ایتالیایی در ارتباطات خارج از خانه است.

به گزارش گالری آنلاین، هدف این کمپانی ساخت ارتباطات خارجی با طراحی خوب، متناسب با نیازهای مشتریان، مفید برای شهروندان، طراحی دلپذیر، دوستدار محیط زیست و نوآورانه است.

در زمینه فضاهای عمومی شهری فعالیت می کند، بنابراین از تغییرات دیجیتالی و زیربنایی شهرها حمایت می کند و تلاش می کند تا آینده ی کیفیت زندگی را بهبود بخشد و متعهد به رضایت مشتریان با ارائه محصولات با کیفیت بالا است.

کمپانی IGPDecaux به دنبال مجموعه ای از نام های جدید برای شناساندن محصولات خود است که مربوط هستند به ارتباطات و تبلیغات (حمل و نقل زمینی، مبلمان شهری، مترو، و غیره)، نامی که راحت درک شود، واضح باشد، یادآوری آن آسان باشد و با مشتریان ارتباط برقرار کند.

برای ارائه پیشنهادات خود، به نکات زیر توجه کنید:

محصولات IGPDecaux در دسته های مختلف گروه بندی می شوند که هر کدام دارای دسترسی، فرمت، پشتیبانی و مناطق و هدف متفاوت دارند:

1) اتوبوس Dinamica ، واگن برقی شهری و تراموا

2) دیجیتال (دیجیتالی خارج از خانه)

3) Metropolitana (مترو)

4) مبلمان شهری (موضوع مسابقه نیست)

5) بیلبوردها (موضوع مسابقه نیست)

6) فرودگاه (موضوع مسابقه نیست)

هر دسته شامل محصولات مختلف است که با توجه به منطقه مورد نظر و پارامترهای دیگر متفاوت است و همچنین هر رده جایزه خود را دارد، اما مبلغ کل چایزه 4000 یورو اعلام شده است.

مهلت ارسال آثار: 18 اکتبر 2018 (26 مهر 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi