فراخوان مسابقه طراحی استعداد نو D&AD2019


هر ساله D&AD از آثار برجسته در صنعت طراحی و تبلیغات با جوایز بین‌المللی تقدیر و حمایت می‌کند. در کنار جوایز حرفه‌ای، D&AD در پی رشد استعدادهای جدید است تا اطمینان حاصل کند نسل بعدی آن‌ها شروع بسیار خوبی داشته باشند.

به گزارش گالری آنلاین، تا پنج نفر می‌توانند با هم کار کرده و به عنوان یک تیم وارد شوند، دانشجویان و غیر دانشجویان هم می‌توانند با هم کار کنند، اما هر یک از اعضای تیم باید واجد شرایط ورود باشد. اگر دانشجو باشید برای ورود نیاز به یک مربی دارید. اگر دانشجو نیستید داشتن مربی لازم نیست.

هزینه ورودی 20 پوند انگلیس است (حدود 26 دلار آمریکا). برای اعضای D&DA این رقم 15 پوند انگلیس (حدود 20 دلار آمریکا) است. هزینه بابت هر ثبت نام است نه برای هر نفر.

شرکت هر کس در سراسر جهان که در اول ژانویه 2019 بین 18 تا 24 ساله باشد آزاد است.‌

شرکت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جدید در هر سن نیز آزاد است. شرکت کنندگان دانشجو لازم است در تاریخ اول ژانویه 2019 در یک رشته شناخته شده تمام وقت یا پاره وقت تحصیلات عالی، در هر جای جهان مشغول به تحصیل باشند. برای شرکت به عنوان تازه فارغ‌التحصیل، ثبت نام کنندگان باید از اول ژانویه 2017 به بعد از یک رشته شناخته شده فارغ‌التحصیل شده باشند.

جوایز:

استعداد نو در کتاب: انتشار نام در سالانه D&AD، یک گواهی، یک سال عضویت رایگان D&AD (شامل نسخه رایگان سالانه D&AD نمی‌شود)، اثر برنده در وبسایت D&AD قرار می‌گیرد، حق اسنفاده از نشان مداد جوایز تازه نفس D&AD مربوطه.

نامزد استعداد نو: همه موارد مانند بالا بعلاوه واجد شرایط درخواست برای جایگاهی در آکادمی تازه نفس.

مداد زرد استعداد نو: همه موارد مشابه نامزد، بعلاوه افتخار مداد زرد تازه نفس، اثر برنده در سالانه D&AD معرفی می‌شود.

مداد سیاه استعداد نو: مانند مداد زرد، بعلاوه افتخار مداد سیاه تازه نفس، 2000 پوند جایزه نقدی ( که در بین همه برندگان مداد سیاه تازه نفس توزیع تقسیم می‌شود).

مداد سفید استعداد نو: همانند نامزدی بعلاوه افتخار مداد سفید تازه نفس، اثر برنده در سالانه D&AD معرفی می‌شود.

بعلاوه برندگان مداد واجد شرایط درخواست بخشی از 15،000 پوند انگلیس (حدود 19680 دلار آمریکا) اعتبار سفر و اقامت برای شرکت در آکادمی D&AD یا جشن اهداء جوایز خواهند بود.

مهلت ثبت نام: 20 مارس 2019 (29 اسفند 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi