گزینش بهترین شخصیت‌های کارتونی ایرانی - اسلامی


مسابقه طراحی شخصیت کارتونی ایرانی - اسلامی با هدف برگزیدن شخصیت‌های جذاب با هویت ایرانی اسلامی، ایجاد انگیزه برای هنرمندان در راستای تولید آثار هنری و فرهنگی با هویت ایرانی اسلامی، تولید کالاهای آموزشی و فرهنگی با اتکا به توانایی‌های جامعه هنری کشور، تجاری‌سازی شخصیت‌ها و استفاده از آن‌ها در کالاهای آموزشی و فرهنگی و ایجاد فرصت مناسب برای شناسایی و ادامه همکاری با هنرمندان علاقه‌مند به فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و تجاری برگزار می‌شود.

به همین منظور، شخصیت‌های طراحی‌شده باید دارای هویت ایرانی اسلامی باشند و آثار فاقد هویت یا با هویت غیرایرانی پذیرفته نخواهند شد. ضمن آن‌که شخصیت‌ها باید جذابیت و انعطاف لازم برای تولید پویانمایی و استفاده در کالاهای فرهنگی و آموزشی را داشته باشند.

جوایز برگزیدگان مسابقه طراحی شخصیت کارتونی عبارت است از:

جایزه اثر برگزیده: لوح تقدیر و دو سکه تمام بهار آزادی

جایزه اثر دوم: لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار آزادی

جایزه اثر سوم: لوح تقدیر و نیم‌سکه بهار آزادی

به آثار چهارم تا هفتم نیز لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

علاوه بر این‌که تمام آثار شرکت‌کنندگان در این مسابقه در خانه هنرمندان به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد، اثر برگزیده برای تولید پویانمایی و کالاهای آموزشی و فرهنگی معرفی خواهد شد.

حضور در مسابقه «طراحی شخصیت کارتونی» برای تمام طراحان و علاقه‌مندان آزاد و با ارسال حداکثر پنج اثر امکان‌پذیر است.

آخرین مهلت دریافت اینترنتی فایل آثار و برگه شرکت در مسابقه طراحی شخصیت کارتونی، 10 مرداد ۹۴ است. فهرست پذیرفته‌شدگان در ۲۵ مرداد اعلام و 10 شهریور نیز نمایشگاه آثار گشایش می‌یابد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل برگه ثبت نام می‌توانند به نشانی iranchr.ir مراجعه کنند.

دبیرخانه مسابقه طراحی شخصیت کارتونی در موسسه نشر شهر به نشانی میدان آرژانتین، ابتدای بلوار افریقا، روبه‌روی پارک‌سوار بیهقی، پلاک ۶ واقع است.


logo-samandehi