فراخوان رزیدنسی مهندسان و هنرمندان در سوئیس

اقامت و کارگاه رایگان همراه با (CHF 1’500) حقوق ماهانه برای اقامت سه تا شش ماهه مهندس های معماری، طراحی صنعتی، هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی، تئاتر، موسیقی، فیلم، منتقدان و هنرهای جدید در برنامه اقامتی La Becque’s Principal فراهم شده است.

به گزارش گالری آنلاین، افراد شرکت کننده در برنامه اقامتی La Becque’s Principal سوئیس توسط یک هیئت داوران متخصص بین رشته ای در سطح بین المللی انتخاب می شوند.

درخواست کنندگان بر اساس کیفیت پروپزالی که ارائه میدهند سنجیده خواهند شد. داوران توجه ویژه ای به طرحی دارند که به محیط زیست و فناوری (مفاهیمی که بیش از هر زمان دیگری در هم تنیده شده و در هسته اصلی مسائل معاصر قرار دارند.) توجه می کنند.

این مرکز از برنامه های مهندسان و هنرمندان حرفه ای سوئیسی و بین المللی که در طیف گسترده ای از رشته ها مشغول به کار هستند استقبال میکند.

رشته های مورد پذیرش: معماری، نقد نویسی، طراحی طراحی، فیلمسازی، رسانه های هنری، موسیقی و هنر صدا، پرفورمنس، عکاسی، هنرهای تجسمی

متصدیان هنری، منتقدین و نظریه پردازان فعال در زمینه های تحقیقاتی مرتبط با شیوه های فرهنگی نیز به استفاده از این برنامه ها تشویق می شوند. متقاضیان باید در حوزه خود حرفه ای باشند و برای تعالی در آن تلاش کنند.

متقاضیان باید آموزش تخصصی یا سوابق معادل آن را اثبات کنند وسابقه نمایش عمومی کارهای خود را نشان دهند.

متقاضیان نباید در تاریخ ثبت نام در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد ثبت نام کنند و همزمان ناپار به حضور در دانشگاه باشند. دانشجویان دکتری که دوره خود را تمام کرده اند ، میتوانند متقاضی شرکت در این رویداد شوند.

متقاضیان باید حداقل 23 سال سن داشته باشند. متقاضیان می توانند برای اقامت سه ماهه یا شش ماهه اقدام کنند. در زمان درخواست ، متقاضیان باید طول مدت اقامت خود را مشخص کنند. متقاضیان علاقمند به اقامت سه ماهه باید یک دوره 3 ماهه ترجیحی اول و همچنین یک دوره انتخاب دوم 3 ماهه را ذکر کنند.

افرادی که به صورت گروهی درخواست ارسال میکنند از امکانات اقامتی، کارگاهی و بودجه به صورت مشترک استفاده خواهند کرد.

مدارک لازم:

تکیل فرم pdf در سایت www.labecque.ch

پروپزال پروژه (حداکثر 700 کاراکتر)

بیوگرافی و رزومه متقاضی (حداکثر 1000 کاراکتر)

دوره های تجصیلی و آموزشی متقاضی (حداکثر 4 صفحه)

شرح پروژه (حداکثر 2 صفحه) شامل توضیحات ویژگیهای کاری که متقاضی قصد دارد در La Becque انجام دهد - دلایلی که باعث می شود پروژه در La Becque اجرا شود و از امکانات این مرکز بهره مند شود. همچنین شبکه ها و محیط هایی که متقاضی قصد دارد از آن بهره ببرد و ...

توصیه نامه از یک مرجع، در این نامه باید مشخص شود که چرا متقاضی باید انتخاب شود و چگونه می تواند از اقامت در La Becque در رشد کاری خود استفاده کند، و همچنین آدرس و اطلاعات تماس مرجع ذکر شود.

تصویر سه نمونه کار که در 5 سال گذشته خلق شده است.

محل اقامت توسط مرکز در اختیار هنرمندان خواهد بود. آپارتمان ها به طور خاص برای استفاده در محل اقامت هنرمندان و معماران طراحی شده اند. هر آپارتمان با ابعاد 80 مترمربع ، دارای آشپزخانه کاملاً مجهز ، اتاق خواب و حمام جداگانه، به علاوه یک تراس رو به دریاچه ژنو است.

کارگاه نیز در اختیار هنرمندان و معندسان خواهد بود.

بسته به نیازهایی که توسط پروژه مشخص شده است، به ساکنین امکان استفاده اختصاصی یا مشترک از فضای اضافی استودیو داده می شود.

استودیوهای به مساحت 30 متر مربع با ارتفاع سقف 3.70 متر و دارای نور طبیعی طبیعی روز است.

ساکنان برای جبران هزینه های زندگی روزانه و هزینه جزئی مواد ، ماهانه (CHF 1’500) دریافت می کنند.

هزینه سفر و مواد غذایی به عهده هنرمند خواهد بود. ممکن است مرکز برگزار کننده بسته به کیفیت پروپوزال بودجه پشتیبانی مسافرتی را بصورت موردی تأمین کند.

شرکت کنندگان میتوانند همسر و یا فرزند خود را همراه خود به این برنامه ببرند.

زبان برنامه انگلیسی و فرانسه است.

درخواست هایی که در سال 2021 ارسال میشود مربوط به برنامه هایی است که در سال 2022 برگزار میشود.

ثبت نام در این برنامه برای سال 2022 از مارس 2021 آغاز میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.



logo-samandehi