تلاقی گذشته و آینده در طراحی سورئال گالری و مجموعه فرهنگی در پارک

"زمان و مکان در كنار هم قرار می گیرند و احساس بی وزنی و تخیل بی حد و حصر را نشان می دهند." این‌را سرپرست پروژه درباره ایده طراحی گالری و مجموعه فرهنگی در پارک shenzhen bay culture میگوید.

به گزارش گالری آنلاین، معماران MAD ، به سرپرستی ma yansong ، نقشه و طرح معماری خود را برای " shenzhen bay culture " نشان داده اند.


این مجموعه با مساحت تقریبی 51000 متر مربع و مساحت کل ساختمان 182هزار متر مربع طراحی شده است و پیش بینی می شود تا سال 2023 به پایان برسد. پروژه شامل "سالن طراحی خلاق" و "موزه علم و فناوری شنژن" و همچنین فضای سبز گسترده عمومی در امتداد ساحل شنژن است.


طرح MAD شامل یک منطقه پذیرش، سالن های نمایش استاندارد، فضای آموزش عمومی، کتابخانه، سالن اجتماعات، تئاتر، کافه و ... است. سقف ها به آرامی شیب دار میشوند به طور طبیعی در داخل زمین قرار می گیرند و چندین محیط متمایز در پارک شکل می دهند.

پارک شهر بین شهر شنژن و ساحل اقیانوس آرام قرار گرفته است، پارک دو مقیاس زمان "باستان" و "آینده" را با ایجاد یک منظره شهری مانند یک اثری هنری ایجاد می کند. Ma yansong توضیح می دهد: "من می خواهم یک فضای سورئال ایجاد کنم ، به طوری که افرادی که در اینجا بازدید می کنند، استراحت می کنند یا ورزش می کنند، امکان گفتگو با گذشته و آینده را دارند."

این پروژه به عنوان یک پارک شهروند "سه بعدی" طراحی شده است ، این پروژه نه تنها به عنوان یک فضای باز عمومی 24 ساعته خدمت می کند بلکه به عنوان یک مکان اجرا و یک منطقه نمایشگاهی نیز عمل می کند. استخر آینه ای در قلب سایت یک سالن آمفی تئاتر تشکیل می دهد که می تواند تا 10،000 نفر را در خود جای دهد. در همین حال ، سیستم عامل های مختلف موجود در چشم انداز به عنوان مکان های نمایش در فضای باز و مناطق نمایشگاه هنر خدمت می کنند.


logo-samandehi