چیدمان "پیچ و خم ها"

شکل ملموس تصمیم گیری برای هنرمند

تحلیل در زمینه تجربه جسمی و حسی با تمرکز بر شکل روده موضوع اثر eva fàbregas در سه سالانه یوکوهامای است.

به گزارش گالری آنلاین، هنرمند ساکن لندن eva fàbregas ، چیدمانی با عنوان "پیچ و خم ها" ساخته شده از توپ های متعدد را در سه سالانه یوکوهامای 2020 به نمایش گذاشته است. این چیدمان به صورت حرکت اشکال روده مانند در هم پیچیده ای است که به ما نشان میدهد تصویری که هنرمند از تصمیم گیری بر اساس احساسات و نه بر اساس منطق دارد به چه شکل است. fàbregas می گوید: " در سر و صدا و قار و قور شکم ما پاسخ هایی نهفته است. درون روده خود یاد می گیریم که حیات ببخشیم و با حیاتی متفاوت بی‌اندیشیم. درون روده می فهمیم که حیات بخشیدن همان زندگی است. میلیاردها باکتری در روده انسان زندگی می کند، ازمیلیون ها نرون تشکیل شده است و مهمترین عضو بعد از مغز است.

چیدمان "پیچ و خم ها" از بازدیدکنندگان سه سالانه yokohama می خواهد تا بر روی یکی از حجم های رنگی بنشینند . eva fàbregas در ادامه می گوید :" این چیدمان به شکل روده و در هم پیچیده است که حرکت و فعالیت آن با از هم جدا شدن جزء از کل امکان پذیرنیست. "

این هنرمند که متولد بارسلونا است، با احجام نرم و در ابعاد بزرگ، صدا ها و چیدمان هایی دربرگیرنده کار می کند. این هنرمند به تجزیه تحلیل در زمینه تجربه جسمی و حسی پرداخته و به این مسئله می پردازد که چگونه جسم، خواسته و عواطف ما تحت تاثیر قرار میدهد. چیدمان از سه حجم لاستیکی بادی بسیار بزرگی ساخته شده که تمام فضای نمایشگاه را در kunstverein mhennchen در بر گرفته است. این احجام با استفاده از طراحی موزون فرکانس های فرو صوتی که گوش انسان قادر به دریافت آنها نیست، ریتمها و صدا های ترکیبی از گروه موسیقی الکترونیکی جامائیکایی equiknoxx به نمایش در آمده است.

logo-samandehi